Mc vs bil..... 0-1

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Hofors
Hoj
opel
Zee skrev:
Är du på allvar?! VAD ska vi lära oss av den filmen? Att se oss för? Att inte korsa vägar?

Brukar inte du se dig för när du kör hoj? Grabben tabba sig och det kostade honom livet. That's life. Jag tror inte du ser dig mer för för att du ser en motorcyklist bli ihjälkörd hörru!

Brusa upp? Jag brusar inte upp lätt och det finns många moppefucko här på forumet men jag blir arg när jag ser hur lite endel människor tänker sig för. Är det verkligen bara jag som tycker att en gräns är passerad här? Verkligen? (Väntar på någon som ska självutnämna sig idiot och svara kort med ett "ja").
Ja....
 

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Borlänge
Hoj
Såld
Lobo Gixxer skrev:
Med risk för att bli hängd...
Vet inte om det är en dödsolycka eller inte, så Ni som misstänker att filmsnutten KAN innehålla det bör EJ titta.
Gör NI det ändå tar jag inget som helst ansvar för Era illamåenden, sömnbrister eller dyl.

Here we go;
http://www.dumpalink.com/media/1133520808/Bike_Gets_Owned_By_A_Car

Precis det där har hänt mig i verkligheten, p.g.a en tjej som var för stressad att se sig för en extra gång.
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Blanco skrev:
Han hade grönt ljus i alla fall... Biljäveln som kör mot rött

jo, visst har han grönt men, om du bara lär dig en sak i trafiken så ska du alltid räkna med att alla andra som vistas på vägen är IDIOTER..
det har räddat livet på mig!
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
sven666 skrev:
fy fan, ett praktexempel på hur många idioter beter sig i trafiken... snackar inte om hojen eller bilen utan alla jävla puckon som bara cruisar förbi.. tex pickupen som stannar för att kolla på olyckan men sen bara rullar vidare (följd av massa bilar som suttit på första parkett til MC-förar-flyguppvisningen), IDIOTER! solklart att ställa sig med varningsblinkers och skydda dom skadade tex eller iallafall kolla så folk lever tills ordentlig hjälp kommer :mad: har råkat ut för dte själv och man blir ju så jävla förbannad på sånt folk!!!

sen tycker jag inte dte är fel att posta sånnahär filmer bara man skriver vad dom innehåller, kan vara mkt lärorikt och många får sig säkerligen en behövlig tankeställare.
Man kan ju inte parkera bilen mitt i vägen för all trafik bara för att man ser en olycka, stanna bredvid vägen så kan ev. räddningspersonal ta sig fram. Personer som ligger på vägen får flyttas om dom ligger farligt till.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top