concreate skrev:
concreate skrev:JAJAJAJAJAJAJA
Så fort man hittar något nytt så blir man påhoppad och idiotförklarad :kocko
Men nu är det ju så att jag int kan ALLA trådar på sporthoj. Det finns säkert fler med mig som tex inte läst just denna artikel innan, så låt oss få göra det också
FANFANFANFAN!!eus skrev:Jajaa puss
Nej, att stänga ned det hela vore väl att ta i.concreate skrev:Då skulle man ju nästan kunna stänga ner forumet för nya frågor eftersom de flesta problem, symtom, inställningar och däcksval redan debbaterats.. eller????
Jevla fucko, tjeftenSilwer skrev:FANFANFANFAN!!
Håll tjäft, alla har fan inte sett alla trådar, så håll kjeft om du inte har nåt att idiotförklara eller kan alla trådar.
Det kan jag hålla med om.Supermoto skrev:Den här typen av trådar är lixom (hoppas du håller med) svårare att söka helt spontant efter. Du anar inte hur många gånger frågan om vilken motard man ska ha dykt upp i SM-forumet... Jag har iaf slutat svara på de frågorna!
Han har ledsnat på den frågan så jag svarar.Wiseguy skrev:Vilken motard tycker du förresten att jag bör välja ?
Supermoto skrev:Jag förstår och håller med klag-guy helt och hållet. Däremot så hade t.ex jag missat det intressanta reportaget om inte betong-killen lagt upp den igen till vissas förtret...
Har man en fråga eller undrar över når så är det natuligtvis så att man söker efter informationen (läs: borde söka). Den här typen av trådar är lixom (hoppas du håller med) svårare att söka helt spontant efter. Du anar inte hur många gånger frågan om vilken motard man ska ha dykt upp i SM-forumet... Jag har iaf slutat svara på de frågorna!
Fast ska vi gå så långt tillbaka som juraperioden så skulle jag vilja rekomendera urmodern till ALLA husaberg/KTM. Husabergs FE501 -89 *letar febrilt efter bild, återkommer*Silwer skrev:Han har ledsnat på den frågan så jag svarar.
Du ska välja en KTM 600 LC4 från 88-89 så har du att göra sen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|