Farstamannen
M-U-G-G MC
Jag hade fel, var tydligen -91 som den ursprungliga Farstamannen härjade.
Skitsamma. Var iaf länge sedan.
Mvh Nicklas.
Skitsamma. Var iaf länge sedan.
Mvh Nicklas.
Ok, jag läste i din länk och kände inte till den tidigare mannen så han är kanske inte helt välkänd utanför tullarna. Killen här var i alla fall 6 år gammal då.Nyteknik skrev:2474030"Farstamannen var en våldtäktsman som härjade i södra Stockholm under 1991. Ett drygt tiotal kvinnor utsattes för våldtäksförsök under de dryga tre månader mannen härjade som värst, varav fyra fullbordade våldtäkter. Under senhösten upphörde övergreppen tvärt, och polisen lade slutligen ned utredningen eftersom ingen kunde bindas till brotten."
Tydligen finns det något humoristiskt med våldtäktsmän som man måste vara född på 80-talet för att förstå.Farstamannen skrev:2474028Eftersom den gamla Farstamannen härjade på 80-talet så tyckte jag att det är så inaktuellt att jag kan snika det.
Men det är klart, det finns ju alltid gnälliga gubbar utan humor som lyckas hitta något att anmärka på.
Nyteknik skrev:2474070Tydligen finns det något humoristiskt med våldtäktsmän som man måste vara född på 80-talet för att förstå.
Visst förstår jag det.oFFkeFF skrev:2474078Eller så måste man vara född på 60-talet för att inte förstå att din koppling inte görs av killen född på 80-talet.
Nyteknik skrev:2474070Tydligen finns det något humoristiskt med våldtäktsmän som man måste vara född på 80-talet för att förstå.
Men kom igen nu, läs vad jag skriver och inte vad du tror att jag skriver!Nyteknik skrev:247399980-talet?
Det har hänt nu! Min länk ovan är en vecka gammal. Tunnt med ursäkter alltså.
sandstream skrev:2474109Men kom igen nu, läs vad jag skriver och inte vad du tror att jag skriver!
Är man född på 80-talet kanske man inte känner till att Farstamannen härjade i början av 90-talet.
I det nu aktuella fallet har gärningsmannen fått "fel" namn.
Varför vill man bli associerad med en våldtäktsman![]()
Nyteknik skrev:2474030... och polisen lade slutligen ned utredningen eftersom ingen kunde bindas till brotten."
P@trik skrev:2474106Kul att få se Garry igen.
Övrigt skitsnack kan ni väl ta i pm till varann om ni känner att det är nödvändigt.
Ho ho!DR-Zätare skrev:2474267...som Hoffman hade när han kvalade in på pole med en tvåtaktare under säsongen 2002...
Hoffman har väl varit typ 2 sekunder från pole som närmast.Måste vara Mc Gammelwilliams du menar.DR-Zätare skrev:2474267
För att återvända till ämnet: Kommer inte 800cc:arna som ställer upp i år och tävlar mot 990cc:arna att ha samma problem som Hoffman hade när han kvalade in på pole med en tvåtaktare under säsongen 2002 när många av de andra körde fyrtakt?
Berra skrev:
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |