Mcdonalds suger!

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
 

MrD13

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
Sålda :(
Ja vad ska man säga? Du har en poäng, det är ungefär så jag också skulle beskriva McD
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Ni som inte bor i piteå eller i dess närhet har aldrig ätit burgare på big bög (big boy) och ni vet alltså inte vad det gäller. Att jämföra big bögs burgare med mcdonalds är som att jämföra en mv augusta med en k50. Brukar fara dit å äta då och då, är ju endast 5 mil men det är det värt! :yoparty
 

MrD13

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
Sålda :(
har ni glömt sibylla? En kedja som verkar dö ut och ersättas av alla j**la kedjor som burger king, McD mm. Mycket godare, desutom har de korv...
 

MrD13

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
Sålda :(
hellre burger king än McD. Men jag är lite nostalgisk och tycker att det är tråkigt med alla internationella kedjor som tar över marknaden.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
sibylla e de enda rätta.. synd man inte använder cellerna å kommer ihåg det oftare bara
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Är det förövrigt någon som provat äta hamburgare i finland? Hampurgerlainen som dom säger. Fyfan vilken jävla diarré det är. Det är fan den äckligaste maten jag känner till! Är det så att själva konceptet hamburgare räcker för att folk ska gilla det? Ingen som smakat vanliga burgare kan då gilla burgarna som finns i wasa iaf, provade äta på många ställen och det smakade riktigt jävla vidrigt överallt. Tror fan jag skulle äta en microvärmd viktväktarpizza för jag äter en finsk burgare igen.
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Finsk hamburgare :stop Själv så tycker jag att burger king är det absolut bästa snabbmatskedjan!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
2Wheeldrive skrev:
Finsk hamburgare :stop Själv så tycker jag att burger king är det absolut bästa snabbmatskedjan!

Själv så gillar jag absolut inte burger king, mcdonalds funkar men det är absolut inte så att jag tänker: jag är sugen på skrov, ändå fara på mcdonalds. Ifall jag äter på mcdonalds så är jag sugen på mcdonalds. Det är som konstigt på nått sätt.
 

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
sthlm
Hoj
R1
2Wheeldrive skrev:
10 spänn för en cheeseburgare som fastnar mellan tänderna :yoparty
Och du behöver käka för hundra kr, slå på en mini räknare hur många du fick i dig sist,, den håller jag med om att det inte e mat! :)
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
honkiie skrev:
Är det förövrigt någon som provat äta hamburgare i finland? Hampurgerlainen som dom säger. Fyfan vilken jävla diarré det är. Det är fan den äckligaste maten jag känner till! Är det så att själva konceptet hamburgare räcker för att folk ska gilla det? Ingen som smakat vanliga burgare kan då gilla burgarna som finns i wasa iaf, provade äta på många ställen och det smakade riktigt jävla vidrigt överallt. Tror fan jag skulle äta en microvärmd viktväktarpizza för jag äter en finsk burgare igen.
:lol :lol :lol :lol
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Rasorblade skrev:
10:- för en ostburgare är väl inte så dyrt. :7peta
precis, 10 kr i jämförelse med 14 kr som på burgerking är inte speciellt dyrt. det är nästan 50% mer Donkens!

Och käkar du för hundra spänn så äter du fanemej ingen normal portion. och meningen är inte att man ska äta sig proppmätt på denna mat utan att den ska vara snabb att ta med sig NÄR man har bråttom. Alltså inget för dagligt bruk...

Big Mac´co kostar 47 kr vilket innehåller den mängd mat du bör äta till lunch. alltså inte + meny, supersize pommes, dipp, milkshake och en paj... då klart att du ´komme upp i en betydligt högre summa, för en lunch -men det gör du likväl på BK

Sen håller jag helt klart med om att MAX är bäst, då Hagster fick mig uplyst över en "romantisk dejting middag" ( :hihi ) som Sandstream utryckte det....
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top