Mcdonalds suger!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Miss_Orchidee skrev:
Sen håller jag helt klart med om att MAX är bäst, då Hagster fick mig uplyst över en "romantisk dejting middag" ( :hihi ) som Sandstream utryckte det....

Det blir billigt att dejta dig om man bara skall til MaX. :hihi
Jag som hade tänkt ta dig till Fiskekrogen.... :kär :rofl :lol
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Äh. Snabbmat är gay.

Grillat på grillen är godast. Gärna griskött, a'la fläskfilé eller nöt, a'la ryggbiff...
 

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Tacka vet jag Mia´s Grill i Umeå.! Garanterat största portionerna i Sverige i förhållande till priset. Och gott är det ju dessutom. :tummenupp
 
Gick med
11 Apr 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda XL600R -83
ElDiablo skrev:
Tacka vet jag Mia´s Grill i Umeå.! Garanterat största portionerna i Sverige i förhållande till priset. Och gott är det ju dessutom. :tummenupp

Kebab i Malmös riskområden...... (kör dit med något billigt dock)
Men kebaben är utan tvekan bäst där :)
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
DennisLundström skrev:
har ni glömt sibylla? En kedja som verkar dö ut och ersättas av alla j**la kedjor som burger king, McD mm. Mycket godare, desutom har de korv...

Skojar du?
Flytta till gbg.
Sibylla lever i all högönskelig välmåga.
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn


Vilket av detta kom som en nyhet?
 

Superhawk

Egen
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Matfors
Hoj
Låst
honkiie skrev:
Ni som inte bor i piteå eller i dess närhet har aldrig ätit burgare på big bög (big boy) och ni vet alltså inte vad det gäller. Att jämföra big bögs burgare med mcdonalds är som att jämföra en mv augusta med en k50. Brukar fara dit å äta då och då, är ju endast 5 mil men det är det värt! :yoparty

Jag bor i Sundsvall, vi har också Big Boy.
Det är ju inte i Piteå eller i dess närhet men jag vet vad det handlar om....... :tummenupp
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
ät någon annanstans då :)
 

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Såld
Instämmer med att McD suger hästballe! Skulle köpa käk för dryga hundralappen igår på Mcd i Växjö, Samarkand, inte en jävel i kön förutom jag. Det tog ca 15 minuter innan käket packades med en Bic Mac å några cheeseburgare och dricka + pommes. Drive in funkade dock verkar det som, för 10 talet bilar fick sin mat innan mig.

Blev vansinnig, krävde pengarna tillbaka och gick till ett svenskt hederligt gatukök. Där smakar en burgare verkligen som den ska...och det tar inte mer än 2-3 minuter att få käket.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
McDolands är hur gott som helst. Burger King likaså. Vad gnäller ni för? Ät våra härliga nationalrätter då om det är så illa; sill, lutfisk, rå lax. :zpy
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kommer ni ihåg "Mammas", en grill som såg ut som en flugsvamp och låg vid stora rondellen i Upplands Väsby. Där kunde dom göra hamburgare minsann. Det var tider det.........
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Vi är lyckligt lottade med en grill som heter "FeteGretas" här i stan, kanske inte det officiella namnet. Där får man delikata hamburgare med mycket ost och bacon, flottiga som fan, serverade av en Fetegreta För en del av tjusningen är ju det onyttiga.
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Superhawk skrev:
Jag bor i Sundsvall, vi har också Big Boy.
Det är ju inte i Piteå eller i dess närhet men jag vet vad det handlar om....... :tummenupp

Får väl kontra med Bysses i Boden då :tummenupp Någon som vet om dom finns kvar?
 

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Ort
Långshyttan
Hoj
Aprilia RSV4R-10
ElDiablo skrev:
Tacka vet jag Mia´s Grill i Umeå.! Garanterat största portionerna i Sverige i förhållande till priset. Och gott är det ju dessutom. :tummenupp
Tror faktiskt att Lappens gatukök i Hedemora spöar det.Vad sägs om en tunnbrödsrulle som en polare vägde in på 1,3kg. :D
 

sandstream

Guest
Starstriker skrev:
Kommer ni ihåg "Mammas", en grill som såg ut som en flugsvamp och låg vid stora rondellen i Upplands Väsby. Där kunde dom göra hamburgare minsann. Det var tider det.........
Den finns kvar och lever i bäst välmån, dock flyttad 100-200 meter till OK.
Var där häromdagen och käkade och det är en av Stockholms bästa Sibylla hak! :)
 

sandstream

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Sen håller jag helt klart med om att MAX är bäst, då Hagster fick mig uplyst över en "romantisk dejting middag" ( :hihi ) som Sandstream utryckte det....
Jag såg vad jag såg! ;)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top