Mcdonalds suger!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag gillade McDonalds förut, men har nu konverterat till Burger King. Synd att det inte finns lika många BK som McD! :(
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Pinky skrev:
POCO LOCO :yoparty :yoparty :yoparty Kan tänka mig åka dit igen enbart för dessa burgare...saknar ord, MUMS!!!
Just det, Poco Loco! Hur bra som helst. Fast jag vet inte om jag skulle åka dit enbart för deras mat. Man kan ju åka bräda någon timma i alla fall :7peta :tungan :3freak
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Själv tycker jag om Donken men tycker bättre om Sibylla, Snabbt och Gott eller Burger King.
Personliga favoriten är dock Max i Sundsvall (om det finns kvar?), mittemot Donken.

Donken köttet känns torrt och har ingen riktig smak enligt mig. Burger King har en speciell smak på sitt kött, känns i alla Hamburgarna.
Om ni inte har provat Baguetterna på Burger King så gör det! Godare får man leta efter, särskilt den med kött i, inte kyckling el. dyl.

Lite tråkigt med Donken att man måste köpa mängder för att bli mätt..
En normal meny för mig brukar vara:
Big Mac/Mc Feast
Plusmeny
2 garlic dipp
2st. Cheeseburgare
Gärna en paj till efterrätt :hihi

Då väger jag enbart 66kg också!

//Svanen - Hamburger lover :Bugar
 

Ducati for life

Guest
2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn


...håller fullständigt med Mc D suger häst balle. Dessutom är det så jävla mkt socker i deras mat så fettet är inte ens något att oroa sig för. En mellan "milkshejt" motsvarar visst 19!!!! sockerbitar...(men ack så gott med en shejk en varm dag)..

just det glömde att jag slutade äta på Mc D när jag sett "Supersize Me"... det vidrigaste jag sett...
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare!:corn

Är vatten vått?

Skiter björnen i skogen?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Ducati for life skrev:
just det glömde att jag slutade äta på Mc D när jag sett "Supersize Me"... det vidrigaste jag sett...
Den filmen är ju helt irrelevant. Vem äter det fetaste McD har tre gånger om dagen? Förmodligen hade man fått bristsjukdomar vad man än ätit, variation måste man ha.

McD måndag, BK tisdag, Max onsdag, ... :hihi
 
Last edited:

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
McDonalds: Cheeseburgare, McFeast och Cheddarcheese-dipp
Burger King: Enbart pommes frites. Deras burgare måste man specialbeställa för att vara goda.. all lök.. uuää.
Max: Surpreme. Gott med bacon.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ducati for life skrev:
...håller fullständigt med Mc D suger häst balle. Dessutom är det så jävla mkt socker i deras mat så fettet är inte ens något att oroa sig för. En mellan "milkshejt" motsvarar visst 19!!!! sockerbitar...(men ack så gott med en shejk en varm dag)..

just det glömde att jag slutade äta på Mc D när jag sett "Supersize Me"... det vidrigaste jag sett...
Oljeshejk?
 

Ducati for life

Guest
valmers skrev:

yeapp - en oljeshejk, vad annars? Jag tar alltid en oljeshejk när det är varmt, för den där extra smörjningen.


Neutral : nä det är den väl ändå inte. Den filmer är väl ändå ytterst aktuell och sevärd för den delen också. Men för min del får du (och alla andra för den delen också) äta hur mycket som helst på Mc D och de andra snabbmats ställena.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Ducati for life skrev:
yeapp - en oljeshejk, vad annars? Jag tar alltid en oljeshejk när det är varmt, för den där extra smörjningen.
Tror han syftar på att milkshake stavas som jag nyss gjorde. :tungan

Ducati for life skrev:
Neutral : nä det är den väl ändå inte. Den filmer är väl ändå ytterst aktuell och sevärd för den delen också. Men för min del får du (och alla andra för den delen också) äta hur mycket som helst på Mc D och de andra snabbmats ställena.
Jag tyckte också att den var förvånansvärt bra gjord och underhållande. Dock duger den inte vetenskapligt och lär ju inte snart visas på Discovery. Har faktiskt gjorts en till film (Downsize me) av en kvinna som gick ner en hel del i vikt genom att äta bara på McD, dock åt hon mer varierat naturligtvis.

http://www.supersizeme-thedebate.co.uk/
http://www.cei.org/gencon/023,04624.cfm
 

Elsmedo

Har påven en strutluva?
Gick med
23 Apr 2005
Ort
K-dala
Hoj
trajumf äräss!!
2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn

Signums hamburgare i 12pack,billigt,gott å krävande... :Bugar
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Hatar personalen på Mcdonalds i hedemora!!!! Sen är det bara feta tjejer som jobbar på kvällarna som suckar så fort man sätter foten innanför dörren.
 

stranger106

Rookie
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -93
Mitt tips lyder enligt följande:

Kom till Norrland och käka, här har vi riktiga hamburgare. Man får vänta typ 35 minuter (eller nåt) på å få den men satan, då smakar de åxå...! :yoparty

/Matte
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vafalls!
Snacka inte skit om McD. Godare hamburgare får man leta efter.
Äter på McD runt 3-4 gånger i veckan och är lika nöjd varje gång.

Visst, priset kanske inte är det lägsta men i jämförelse med sibylla, frasses, BK och alla andra så är ju maten gudomlig.

McD i Göteborg gillar jag starkt för där jobbar en fin flicka som bjuder på cash till toaletten när man har slut på växel (Tack igen MissOrchidee) :D
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top