Just det, Poco Loco! Hur bra som helst. Fast jag vet inte om jag skulle åka dit enbart för deras mat. Man kan ju åka bräda någon timma i alla fallPinky skrev:POCO LOCO Kan tänka mig åka dit igen enbart för dessa burgare...saknar ord, MUMS!!!
2Wheeldrive skrev:Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
2Wheeldrive skrev:Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare!:corn
Den filmen är ju helt irrelevant. Vem äter det fetaste McD har tre gånger om dagen? Förmodligen hade man fått bristsjukdomar vad man än ätit, variation måste man ha.Ducati for life skrev:just det glömde att jag slutade äta på Mc D när jag sett "Supersize Me"... det vidrigaste jag sett...
Oljeshejk?Ducati for life skrev:...håller fullständigt med Mc D suger häst balle. Dessutom är det så jävla mkt socker i deras mat så fettet är inte ens något att oroa sig för. En mellan "milkshejt" motsvarar visst 19!!!! sockerbitar...(men ack så gott med en shejk en varm dag)..
just det glömde att jag slutade äta på Mc D när jag sett "Supersize Me"... det vidrigaste jag sett...
valmers skrev:Oljeshejk?
Tror han syftar på att milkshake stavas som jag nyss gjorde.Ducati for life skrev:yeapp - en oljeshejk, vad annars? Jag tar alltid en oljeshejk när det är varmt, för den där extra smörjningen.
Jag tyckte också att den var förvånansvärt bra gjord och underhållande. Dock duger den inte vetenskapligt och lär ju inte snart visas på Discovery. Har faktiskt gjorts en till film (Downsize me) av en kvinna som gick ner en hel del i vikt genom att äta bara på McD, dock åt hon mer varierat naturligtvis.Ducati for life skrev:Neutral : nä det är den väl ändå inte. Den filmer är väl ändå ytterst aktuell och sevärd för den delen också. Men för min del får du (och alla andra för den delen också) äta hur mycket som helst på Mc D och de andra snabbmats ställena.
2Wheeldrive skrev:Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
Jag säger bara DEG i Überschossenwaffen Kongo fy fan va vått!!!!Ydde skrev:Säger bara MOS i Mayerhofen Österrike fy fan va gott!!!!
http://80.120.64.42/sample/LvAppl/lvappl.htm
2Wheeldrive skrev:Hatar personalen på Mcdonalds i hedemora!!!! Sen är det bara feta tjejer som jobbar på kvällarna som suckar så fort man sätter foten innanför dörren.
Kawwa skrev:JA!
MC Donalds
sgtpepper skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|