PGH skrev:2170796SURPRAJS NR 2:Härmed är det klubbat att HbgQ tar med kaffe till alla på svenskdagen, med gammal mjölk till dom som önskar det. Ta med egen kopp.
Swish skrev:2170809hehe.. jag måste ju köpa en ny hoj vare sej jag vill eller ej, eftersom jag ska på lelleträffen! är bara så trött på gixxern nu, antagligen därför jag bojkottar alla 2-hjulingar. fast jag fick köra en splitterny zx10r igår, och det var ju faktiskt ganska roligt!
PGH skrev:2170819Trött på gixxer, hör på den va. Har hört att suzuki skall släppa en quattro-twin med dubbla turbo och kompressor med 1,5 miljoner hk, PÅ VEVEN. Den tröttnar du inte på, tror jag. Släpps till hösten. Priset är inte satt ännu.
HbgQ skrev:2170815SURPRAJS NR 3
PGH kommer att baka bullar till kaffet och servera alla..
Dagen till Ära kommer han endast att vara iförd blå/gula stringkalsonger
Ooops skrev:2170824Ursäkta men va e det för fel på gixxern? Du får ju så fin putrumpa på den gissa varför jag körde efter dig?![]()
![]()
Ooops skrev:2170824Ursäkta men va e det för fel på gixxern? Du får ju så fin putrumpa på den gissa varför jag körde efter dig?![]()
![]()
PGH skrev:2170828Du vet inte vem du skojar med. JKay kan nästan intyga att jag gör världens godaste kanelbullar. Han var 10 minuter från att få smaka på dem. Man skojar aldrig om min BAKverk. Tar du med kaffe så lovar jag att fixa bullar. Deal?!
PGH skrev:2170828Du vet inte vem du skojar med. JKay kan nästan intyga att jag gör världens godaste kanelbullar. Han var 10 minuter från att få smaka på dem. Man skojar aldrig om min BAKverk. Tar du med kaffe så lovar jag att fixa bullar. Deal?!
PGH skrev:2170834Lägg dig bakom mig så skall du få se på redi putrumpa![]()
HbgQ skrev:2170837Jag gör Världens godaste kanelbullar..
JKay vet mycket han....![]()
Jag kan ta med kaffe...
Ooops skrev:2170841Jatack...gärna! Är inte kräsen!![]()
HbgQ skrev:2170844Nä men jag är
HbgQ skrev:2170837Jag gör Världens godaste kanelbullar..
JKay vet mycket han....![]()
Jag kan ta med kaffe...
JKay skrev:2170843Har inte jag fått smaka så finns dom inte!![]()
Jepp..vet myxket!![]()
![]()
Gött! Tar du på dig hipsters med??![]()
JKay skrev:2170845
OKej? Du gillar inte ditt eget kaffe?![]()
PGH skrev:2170846Ja men håll med om att det är lite överaskande att en en pojk/man/gubbe står och gör goa kanelbullar i hemmet iförd ett sött rödblommigt förkläde. Det hör inte till vardegen!
PGH skrev:2170846Ja men håll med om att det är lite överaskande att en en pojk/man/gubbe står och gör goa kanelbullar i hemmet iförd ett sött rödblommigt förkläde. Det hör inte till vardegen!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |