Briljanto
Yamaha - Touching Your Heart
JKay skrev:2171742hur menar du nu?
Igår va den 17e och innan dess den 16e. Idag den 18e, alltså, närmare idag än både igår och i förrgår.. och det är ju ball!
JKay skrev:2171742hur menar du nu?
Ännu närmre nu...Briljanto skrev:2171727såhär nära har det inte varit innan.. gutt
Briljanto skrev:2171754Igår va den 17e och innan dess den 16e. Idag den 18e, alltså, närmare idag än både igår och i förrgår.. och det är ju ball!
Briljanto skrev:2171754Igår va den 17e och innan dess den 16e. Idag den 18e, alltså, närmare idag än både igår och i förrgår.. och det är ju ball!
JKay skrev:2171763OOOO va du ska göra det omständigt! E du kvinna?![]()
FallenAngel skrev:2171769Apapap, fuling där. Tänk på att Gud skapade kvinnan efter mannen för att inte göra om sina misstag. Vi kvinnor är alltså den ädlare sorten.
JKay skrev:2171784Mig vetterligen så är kvinnan skapad av ett REVBEN från mannen...vilket torde göra kvinnan till en avart av mannen. Alltså...lika barn leka bäst!![]()
FallenAngel skrev:2171792blahablaha, för att kunna skapa kvinnan var han ju tvungen att göra ett provexemplar...sen tog han en bit från detta och....
äh, fan...låter ju som en fundamentalist, juh. Klart att lika barn leka bäst!![]()
JKay skrev:2171867Nä, nu ska jag ut o blinga hojen så den är klar till rek-turen på lördag. Sen hoppas jag att den är i finfint skick till 6 juni!![]()
FallenAngel skrev:2171876ska du redan sätta dit flaggorna?
Mitra skrev:2171880JKay ska inte bror din med på turen? Eller har han inte fått tummarna loss och fixat lappen än?![]()
![]()
JKay skrev:Det va det där medur
för att få det att funka....
![]()
Ja, det är han....JKay skrev:2171763OOOO va du ska göra det omständigt! E du kvinna?![]()
Var det du som åkte på honom på skånevårenturen? Isf tog du na på pattarna och slicka i örat?SirBarret skrev:2171905Ja, det är han....![]()
Solid snake skrev:2171923Var det du som åkte på honom på skånevårenturen? Isf tog du na på pattarna och slicka i örat?![]()
Solid snake skrev:2171923Var det du som åkte på honom på skånevårenturen? Isf tog du na på pattarna och slicka i örat?![]()
Du vet väl att jag aldrig ger mig...Briljanto skrev:2171955ja det va han, och JA det gjorde han... försökte få han att sluta, but hi was all over me.. sicket svin, blev ganska obehagligt.
PGH skrev:2171303Säker på att du vill ha med extra dövikt på hojen? Vi andra får ju stå och vänta på dig då, när du åker runt på en fettoklump.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |