FallenAngel skrev:2173323Jag är inte snål, så jag kan köpa en bulle... kuligare att äta bullar hemma hos PGH, juh
FallenAngel skrev:2173323Jag är inte snål, så jag kan köpa en bulle... kuligare att äta bullar hemma hos PGH, juh
Fluffig skrev:2173486
han lär ju ändå varva mig några gånger där så lite får man väl gagga. Man är ju bättre på det än att köra.
Nu gäller det att vädret blir KANON
JKay skrev:2173544Jag komemr oxo till SRW
DÅÅÅ...ska jag rasta er med...kameran
JKay skrev:2173544Jag komemr oxo till SRW
DÅÅÅ...ska jag rasta er med...kameran
Fluffig skrev:2173569Akta dig för jag har åsså med min kamera.
Hoppas du kan ställa in kameran på lååång slutartid så att jag åsså kan fastna där.
Varför kör du inte är du försiktig...
Fluffig skrev:2173569Akta dig för jag har åsså med min kamera.
Hoppas du kan ställa in kameran på lååång slutartid så att jag åsså kan fastna där.
Varför kör du inte är du försiktig...
HbgQ skrev:2173571Det är det ända du kan rasta dom med.....
JKay skrev:2173587
Tsss...min superduperextramegaturbobooster hoj smiskar det mesta!
...eller inte.
Fast jag har ngt annat som behövs rastas.....
// Lyssnar på radion nu:
"Jag känner en båt, hon heter Anna. Vill bara berätta att jag känner en båt!"
Var faaaan tog fantasin vägen??
JKay skrev:2173587Ähh..ska nog få med er oxo i kameran...vinka bara strax innan ni passerar så jag vet vem ni är!
Varför? Har inte pengar just nu, har inte gått introkursen men den ska jag gå förhoppningsvis i sommar.
Annars så, tja, jag vet inte...är väl lite feg.
FallenAngel skrev:2173578Fotafotafota.....eller så kommer jag helt enkelt ner å kollar själv. Japp!
JKay skrev:Ähh..ska nog få med er oxo i kameran...vinka bara strax innan ni passerar så jag vet vem ni är!
Varför? Har inte pengar just nu, har inte gått introkursen men den ska jag gå förhoppningsvis i sommar.
Fluffig skrev:2173659Vi kan ju alltid samköra ner men hem tar jag Broderns bil så får han behålla grållan. Fast jag kan köra efter dig med öppna fönster så känns det nästan som att köra med öppet visir.
Willow skrev:2173704Okej, men bara om du LÅÅVAR att köra med ALLA fönster öppna
Fluffig skrev:2173753Jajamensam och jag ska ha både skinnställ, hjälm och stövlar på mig.
Säkerheten är viktig!
Sen ska jag flytta ut rumpan i varje kurva vi kör igenom.
Maverick_ou812 skrev:2173772Jisses.... tänk om Nationaldagsrundan eller något, bara något litet som har minsta anknytning till denna kunde diskuteras i tråden.
Fr.o.m. nu bestämmer jag att det enda som får diskuteras är:
1. Lämplig utsmyckning av hojen, råd och tips
2. Lämplig fika inkl. lämpligt antal fikastopp
3. Grupper - storlek och hastigheter
4. Fotografering och filmning av rundan
Vem som bakar bullar åt och vem som skall fika o kika på vems rumpa på SRW är bannat från NU!!
Maverick_ou812 skrev:2173772Jisses.... tänk om Nationaldagsrundan eller något, bara något litet som har minsta anknytning till denna kunde diskuteras i tråden.
Fluffig skrev:2173804Skyll inte på oss om du inte ens kommer upp 100 inlägg om du ska vara på det viset.
Oki jag vet vi läger upp en tråd som heter allt annat om Nationaldagsrundan.
Ämne 1 - Mycket bra!Willow skrev:2173783Härmed avslöjar jag att jag ska sy en rattmuff till styret å en till hjälmen å så ska jag ha raffset i skånska flaggans färger...to be continued...
100 inlägg??? Vi är ju uppe i 620 nu?Fluffig skrev:2173804Skyll inte på oss om du inte ens kommer upp 100 inlägg om du ska vara på det viset.
Oki jag vet vi läger upp en tråd som heter allt annat om Nationaldagsrundan.
Måla naglarna, jättefint!Willow skrev:2173809Gör det! Men det e ju inte lika kul. OCH så att inte Madicken blir arg så får jag väl avslöja att jag kommer att måla naglarna i blått o gult...eller helt enkelt bakna på dem med en hammare, vet inte riktigt vilket som är bäst
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|