Eddi skrev:2211393LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGTTTTTTTTTAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maverick_ou812 skrev:Jag har också förbeställt pizzorna, 1 Vesuvio, 14 Hawaii, 6 Capricciosa, 3 Bolognese, 23 Kebabpizzor och 17 Calzone Fungi.
Ni bokar av er och betalar till mig vid samlingen i Eslöv!
Jepp. Behöver stålars till remmar, ventiljusteringar och alla oljeläckage...PGH skrev:2211600Jag säger bara: begär KVITTO. Ni vet ju att han kör dukati...Need to say more
Vilken runda!Maverick_ou812 skrev:2211395Vill berätta att jag och Cel rekat rundan idag. Den blir bättre och bättre, Vägverket har varit ute o gjort ett bra arbete.
Då Cel nu ska reisleita fick jag genomföra en djupgående analys av hans egenskaper, allt för att kunna ge honom rätt titel och ansvarsområde i MCK Vilse.
Kom fram till att han fr.o.m. nu är "Controller" i Vilseklubben. Hans tidigare yrkeslivserfarenhet gör honom klippt och skuren för denna post.
Vad han gjort innan? Han har varit badvakt i Trelle...
Jag har också förbeställt pizzorna, 1 Vesuvio, 14 Hawaii, 6 Capricciosa, 3 Bolognese, 23 Kebabpizzor och 17 Calzone Fungi.
Ni bokar av er och betalar till mig vid samlingen i Eslöv!
PGH skrev:2211630En efterlysning så här i vilsetider: Någon som e man eller kvinna nog att köra sist i min grupp o plocka upp resterna under resans gång??? Jag vill ha en förare som känner till vägarna bra, inte tappar bort någon, har full koll på läget, kan hålla ett vakande öga på föråkaren så han gör det han skall En person med ordningssinne helt enkelt. Ring mig på 0719-123456 19.20 kr/min
Nä rätt nära Perfectionmoha skrev:2211657En fin mc-runda och en härlig pizza, kan man begära nått mer?
(lite senare på kvällen kanske )
Är i vxö fram till mån.kväll och jag längtar redan hem
Ses på tisdag
Zenit skrev:2211648
känner eh till vägarna men man kan kanske få en karta kan ta med egen annars... om de duger med mig o min lilla hoj..
Edit: special funktion med mig där bak o karta..säger vart du svängde fel 4-5mil senare kan ändrads mellan 2 och 20 mil
JKay skrev:2211676Säjer det igen..Välkommen Cel! Fin titel har han oxo fått!
Ska bli kul o rodda detta ihop!
EDIT: Me need oxo ein sisteman!!! Anynågon?
PGH skrev:2211680Det har du visst då, det är ju självskrivet. Det är ju DU. Det du behöver e ju en försteman
PGH skrev:2211680Det har du visst då, det är ju självskrivet. Det är ju DU. Det du behöver e ju en försteman
Zenit skrev:2211695så som du laddad upp så e du överladdad jag kommer ha funktionen sista man till dig o första till JKaj som du inte lyckas köra ifrån
tackar för anställningen eller va man säger ska bli skoj detta
Svarar igen!?JKay skrev:2211676Säjer det igen..Välkommen Cel! Fin titel har han oxo fått!
Ska bli kul o rodda detta ihop!
EDIT: Me need oxo ein sisteman!!! Anynågon?
JKay skrev:2211710
NI ska få se på KÖRA på tisdag!!
Jag ska tjöra om er allahopa sadesa!!
Har du inte läst HELA tråden? Det va för ett par hundra sidor sen...eller nått.CeltaniC skrev:2211736Svarar igen!?
CeltaniC skrev:2211736
Tack "den långsamme" ! precis jag "controll" everything so beware!
PGH skrev:2211739Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz, try me
Jo klart jag har kanske Mavve som jävlades idag med klockfan!JKay skrev:2211752Har du inte läst HELA tråden? Det va för ett par hundra sidor sen...eller nått.
Habba habba habba!!
Nu är du FEL på det....den VÄLDIGT långsamme om jag får be!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|