Busted!CeltaniC skrev:2211756Jo klart jag har kanske Mavve som jävlades idag med klockfan!
Busted!CeltaniC skrev:2211756Jo klart jag har kanske Mavve som jävlades idag med klockfan!
JKay skrev:(Sen vaknade jag med kudden i örat o sugandes på min tumme!)
Dede skrev:2211808Så mycket som ni skriver i denna tråden kommer ni inte orka köra på tisdag. Kommer lida av ledvärk i alla fingrarna
Dessutom hinner jag inte med. Lämnar la burka i 20 minuter o ni hinner lägga 89234578198259 inlägg
Undrar om det är åldern som börjar ta ut sin rätt
Jaja. Ska bli jädrigt skoj på tisdag. Hoppas nu bara vädergudarna är med oss
PS Tar en plats i El Maverickos grupp om man nu får önska
JKay skrev:2210949Det ansvaret får du ta med Madikken!
Börja med att skaffa ny hoj vettja!!
TouchMan65 skrev:2212064Jädrans pappskalle! De där var ett slag under bältet!
Men men..i hemlighet har jag faktiskt rekat lite på hojar..men huset kommer före.
Willow skrev:2212282Det närmar sig och vädret ska bli suveränt. Längtar.....
PGH skrev:2212297Jepp, just nu sitter jag i djup koncentration och "kör" rundan, det gäller att vara förberedd. Ni vet hur typ Anja Pärsson gör innan åken va, så gör jag nu. Skillnaden är att jag definitivt skall grensla något
Mohahahahahahaaaaaa!!PGH skrev:2211680Det har du visst då, det är ju självskrivet. Det är ju DU. Det du behöver e ju en försteman
Hö hö hö hö.... undrar vems klocka det var fel på.CeltaniC skrev:2211756Jo klart jag har kanske Mavve som jävlades idag med klockfan!
Självklart får du det! Ni är välkomna men glöm nu inte utsmyckningen av hojen!! Minns med glädje flaggan från 2005.Dede skrev:2211808Jaja. Ska bli jädrigt skoj på tisdag. Hoppas nu bara vädergudarna är med oss
PS Tar en plats i El Maverickos grupp om man nu får önska
Självklart har jag det, men det är för att komma i form till Mr Wet t-shirt 2006. Inget annatWillow skrev:2212304E´ru go å glad kexchoklad oxå?
Allvarligt talat så trodde jag att du hade anställt en personlig coach som kan hjälpa dej att hålla reda på allt...typ resten av gruppen, rutten och så...
PGH skrev:2210702Om det är öppet på måndag, vilket jag tror det är, så åk in o ställ dig när det öppnar o bes. den då. Du behöver väl inte boka tid?!?!? Sen så kommer du pigg o glad på tisdag, svårare än så är det väl inte.
Robbi skrev:2212497Dom verkar ha tagit bort en massa drive-in stationer. De enda som har drive-in nu för tiden finns i Bengstfors, Skövde, Umeå och Åmål. Enligt bilprovningens hemsida iaf...
Maverick_ou812 skrev:2212385Självklart får du det! Ni är välkomna men glöm nu inte utsmyckningen av hojen!! Minns med glädje flaggan från 2005.
PGH skrev:2212506Lund på Gunnesbo:
Obokad efterkontroll
Personbil och lastbil max 2500 kg samt mc:
Mån 07.00-15.30
Tis 07.00-15.30
Ons 07.00-15.30
Tor 07.00-15.30
Fre 07.00-15.30*
Robbi skrev:2212651Men det är väl bara efterkontroll...?? Som du skrivit...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|