Sölta skrev:2216429Mjaha här har ni en som snart får masa sig iväg, har en bit och köra och vill ju inte missa frukosten.
Du hinner få va med på listan också!Callestruts skrev:2216422woohooo, jag vaknade innan ni körde iväg. då hänger jag helt enkelt på idag om det går för sig.
109. Callestruts
Rakning?!? Det räcker fan med en lite grövre handduk till dom där fjunen.Eddi skrev:2216426Nu är det rakning så man ser fin ut sen frukost!! Underbart väder!
Ingen större fara, tror lätt att det finns nån som inte har beställt som klipper den pizzan. Anmäl dig till mig ASAP bara.kilroy skrev:2216433Har en "no-show" polare som beställt pizza!
Men vi tar det vi uppsamlingen!
See ya
Skulle inte du köra sa du?Maverick_ou812 skrev:2216434Ingen större fara, tror lätt att det finns nån som inte har beställt som klipper den pizzan. Anmäl dig till mig ASAP bara.
Maverick_ou812 skrev:2216431Du hinner få va med på listan också!
Rakning?!? Det räcker fan med en lite grövre handduk till dom där fjunen.
Swish skrev:2216044Fan alltså... Att jag klyddade till det med hojen.. FAN!! Vill också köra ju!!!
PGH skrev:2216440Nä, nu har jag blingat hojen hela natten. Dags för lite sömn nu, ses vid 8.30...
Briljanto skrev:2217285TACK!
Tackar vilse för en härlig runda, ni är väl fortfarande ute i regnet, vi som vek av i fågeltofta mot Tomelilla slapp bli så mycket blöta =)..
Det blev nästan 1 timme film.. ska bort och fixa med den nu!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|