MCK Vilse - Nationaldagsrundan 06-06-06

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Swish skrev:
2216044 Fan alltså... Att jag klyddade till det med hojen.. FAN!! Vill också köra ju!!! :huvet

Amen hur stor är risken att ngn kollar just det :va VA va, sa jag det, nä, jag tror inte mina öron. Fy på mig. Glöm vad jag sa, eller glöm inte, jag sa ju inget :va

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
xLnT skrev:
2216030 Jahapp.. då blir det till på listan.. (eller 2, 1 som åker).
Jag drog med mig farsan också ;) och hans käring :D

Nu e det så att Black Widow är åt glidare hållet.. men en 750 med bra vrid i..
kan lätt ligga i 120kmh men det är inte vidare bekvämt.. men det får man skita i.. vill bara ut och åka..

Ser fram emot att få köra i min första kortege..

Mvh //Magnus
Ap ap ap ap.... säker på att du gör rätt nu? :confused:
Detta är ingen kortege och 120..?!?! Det lär gå bra mycket fortare än så på vissa ställen. Tänk på att du är på ett sporthojsforum. Tror du har missuppfattat det hela om du säger "kortege".
Ni är fortfarande välkomna men jag rekommenderar dig att tänka en gång till.

xLnT

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
Kawasaki ZX6R -05
Maverick_ou812 skrev:
2216075 Ap ap ap ap.... säker på att du gör rätt nu? :confused:
Detta är ingen kortege och 120..?!?! Det lär gå bra mycket fortare än så på vissa ställen. Tror du har missuppfattat det hela om du säger "kortege".
Ni är fortfarande välkomna men jag rekommenderar dig att tänka en gång till.

Jaha.. så den långsammaste gruppen kommer mao köra 120kmh+ ?
Du som vet rundan, kommer detta vara hastigheten på majoriteten av sträckorna?
Är det inte lite... "onödigt" att köra i så pass höga hastigheter att man riskerar att bli av med kortet? När man är så många menar jag.. på en sån här dag?

Jag kommer vara där iaf.. är tempot för högt kommer vi förmodligen avbryta och köra ett eget race..

Tänkte mest att det skulle vara roligt att få köra tillsammans med andra (bryr mig inte om vilken sorts MC folk kör.. så länge det är 2 hjul och kan köra i de hastigheter som finns utsatta på våra vägar).

kanske är det så att jag får vänta ett år till, tills jag har råd att försäkra en sån cykel jag verkligen vill köra.. som garanterat kan hänga med i ert tempo :D
Hoppas bara jag fått tillräckligt med rutin då :D
Fick nämligen kortet för 2 veckor sedan..

Men vi ser nog om det passar oss eller inte ganska fort..

//Magnus

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
xLnT skrev:
2216097 Jaha.. så den långsammaste gruppen kommer mao köra 120kmh+ ?
Är det inte lite... "onödigt" att köra i så pass höga hastigheter att man riskerar att bli av med kortet? När man är så många menar jag.. på en sån här dag?

Jag kommer vara där iaf.. är tempot för högt kommer vi förmodligen avbryta och köra ett eget race..

Tänkte mest att det skulle vara roligt att få köra tillsammans med andra (bryr mig inte om vilken sorts MC folk kör.. så länge det är 2 hjul och kan köra i de hastigheter som finns utsatta på våra vägar).

kanske är det så att jag får vänta ett år till, tills jag har råd att försäkra en sån cykel jag verkligen vill köra.. som garanterat kan hänga med i ert tempo :D

//Magnus

Var en kille sist med en äldre XT som hängde på riktigt bra så du behöver nog inte bekymra dig.. ;) 120 km/h+ på rakorna men det blir ju en hel del kringelikrok.

Solid snake

Guest
Alltid lika kul när man inte kan somna om, vaknade för 20 minuter sen och nu är det bara tråkig väntan. :gnissla

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
xLnT skrev:
2216097 Jaha.. så den långsammaste gruppen kommer mao köra 120kmh+ ?

//Magnus
Du har en klok o sund inställning! :tummenupp
Dyk du / ni upp så får vi se. Jag vill bara vara ärlig och inte lura ut er på något ni sen står o svär över, "idioter, köra på det viset utan att berätta det"
Som jag skrev innan, ALLA är välkomna, oavsett hoj!

Vi ses i Eslöv!

jemp

Medlem
Gick med
10 Apr 2005
Hoj
1994 GSX-R 1100
sitter här och är jävligt avundsjuk på er alla, ska nämligen knega nu. :(
hoppas att ni har bra väder och ingen avåkning.
jag får njuta av alla bilder och filmer i kväll :corn :öl

vi ses kanske nästa gång :tummenupp

jemp

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Solid snake skrev:
2216401 Alltid lika kul när man inte kan somna om, vaknade för 20 minuter sen och nu är det bara tråkig väntan. :gnissla
Stackars Solid... som ett barn på julafton. Kan inte sova för spänningen är för stor. Men du? Tomten kommer inte idag, bara JKay. :tomten

Solid snake

Guest
Maverick_ou812 skrev:
2216412 Stackars Solid... som ett barn på julafton. Kan inte sova för spänningen är för stor. Men du? Tomten kommer inte idag, bara JKay. :tomten
Han kanske har ett hårt paket till dig, vem vet. :D

ZioX

Insprutning är underbart
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Triumph Daytona 675 07
Ska bli så skoj i dag :banana

och vädergudarna värkar inte var i mot oss :Bugar

Vi ses där och Ta de lugnt nu alla / ZioX

Briljanto

Yamaha - Touching Your Heart
Gick med
26 Oct 2005
Hoj
*Såld...
*gääääsp*

godmorgon mina vänner...

nu e det dags, kamerabatteriet är laddat, filmerna är packade, jag är packad...? laddad..? nä.. redo...

snart är det dags...

addiii

B'n'B
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Rexy -07
go morron. underbart väder :yoparty nu skall jag bara trycka ner nån macka så ses vi i Esnabb-v :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln