Kung Eilert skrev:
2215520 Det var 2 olika frågor. Vem xLnT är har jag ingen aning om utan det var bara en undran eftersom jag inte sett något svar.
Fråga 2 gäller en person som inte ännu bestämt sig som jag därför inte kan skriva upp. Så vad gäller?
En fråga till: Ska man köra kedjan "varm" innan man lägger på olja eller det kvittar?
Alla är välkomna, anmälda eller ej. Det som blir krux är lunchen men det går säkert att ordna men i övrigt är det bara att dyka upp.
Dock ska man ha klart för sig att vi kör sporthojar och både vägval och tempo blir därefter, friflaj har kört med R o H och på SRW så han och vi vet vad hans V Rod går för. Och även om JKay inte tänker köra Rossi tempo så svänger det. Glidare är därför inte direkt lämpliga men kan man hantera dom så är det no probz.
Gällande kedjan, är det kedjevax typ white wax så ska kedjan vara varm, olja... tja... det kan väl inte skada om den är lite varm?
xLnT skrev:
2215568 Va trevligt..
Jag ska med iaf.. kanske får med mig den gamla där hemma också.. återkommer med hur många som ska med senare ikväll..
Ska man ta med isg eget käk eller finns det så man kan få pixzza där även om man inte är med på listan än?
Mvh //Magnus
Ni är välkomna, se dock ovan. Vad Black Widow är för hoj har jag ingen aaaaaning om men den låter "giftig"
Willow skrev:
2215570 Nu e det ju så att tanter i min ålder behöver pinka rätt ofta...har Herrarna Vilse tänkt rätt nu gällande pinkestopp och rökpauser och så. Sist fick vi ju hänga ut rumpan vid vägkanten, Fluffig och jag. Det ÄR bekvämare med toaletter.
(Fast det var ju ganska kul att hinna bli klar PRECIIIIIIIIIIIIIS innan nästa grupp kom brummande.)
Då kanske damerna ska spara mynten till eventuella toaletter o ge mig SEDLAR istället.