MCK Vilse - Nationaldagsrundan 06-06-06

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
(E)R-6
Det var 2 olika frågor. Vem xLnT är har jag ingen aning om utan det var bara en undran eftersom jag inte sett något svar.

Fråga 2 gäller en person som inte ännu bestämt sig som jag därför inte kan skriva upp. Så vad gäller?

En fråga till: Ska man köra kedjan "varm" innan man lägger på olja eller det kvittar?

Last edited:

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Maverick_ou812 skrev:
Anmälning och betalning till mig på Statoil i Eslöv - Jämna pengar!!!!![/SIZE][/COLOR]

5 och tiomynt är fixade så du ska få jämnt med pengar av mig.
Hojjen är pimpad och nu och jag har kolhydratladdat rejält.

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Fluffig skrev:
2215532 5 och tiomynt är fixade så du ska få jämnt med pengar av mig.
Hojjen är pimpad och nu och jag har kolhydratladdat rejält.

Ja, hoppas du har stora fickor, för det blir MYYYYYCKET mynt, serru :banana

xLnT

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
Kawasaki ZX6R -05
stoooffe skrev:
2215491 Ju fler desto bättre. :banana

Va trevligt..
Jag ska med iaf.. kanske får med mig den gamla där hemma också.. återkommer med hur många som ska med senare ikväll..
Ska man ta med isg eget käk eller finns det så man kan få pixzza där även om man inte är med på listan än?

Mvh //Magnus

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Nu e det ju så att tanter i min ålder behöver pinka rätt ofta...har Herrarna Vilse tänkt rätt nu gällande pinkestopp och rökpauser och så. Sist fick vi ju hänga ut rumpan vid vägkanten, Fluffig och jag. Det ÄR bekvämare med toaletter.

(Fast det var ju ganska kul att hinna bli klar PRECIIIIIIIIIIIIIS innan nästa grupp kom brummande.) :hihi

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Kung Eilert skrev:
2215520 Det var 2 olika frågor. Vem xLnT är har jag ingen aning om utan det var bara en undran eftersom jag inte sett något svar.

Fråga 2 gäller en person som inte ännu bestämt sig som jag därför inte kan skriva upp. Så vad gäller?

En fråga till: Ska man köra kedjan "varm" innan man lägger på olja eller det kvittar?
Alla är välkomna, anmälda eller ej. Det som blir krux är lunchen men det går säkert att ordna men i övrigt är det bara att dyka upp.
Dock ska man ha klart för sig att vi kör sporthojar och både vägval och tempo blir därefter, friflaj har kört med R o H och på SRW så han och vi vet vad hans V Rod går för. Och även om JKay inte tänker köra Rossi tempo så svänger det. Glidare är därför inte direkt lämpliga men kan man hantera dom så är det no probz.

Gällande kedjan, är det kedjevax typ white wax så ska kedjan vara varm, olja... tja... det kan väl inte skada om den är lite varm? :va

xLnT skrev:
2215568 Va trevligt..
Jag ska med iaf.. kanske får med mig den gamla där hemma också.. återkommer med hur många som ska med senare ikväll..
Ska man ta med isg eget käk eller finns det så man kan få pixzza där även om man inte är med på listan än?

Mvh //Magnus
Ni är välkomna, se dock ovan. Vad Black Widow är för hoj har jag ingen aaaaaning om men den låter "giftig" :tungan

Willow skrev:
2215570 Nu e det ju så att tanter i min ålder behöver pinka rätt ofta...har Herrarna Vilse tänkt rätt nu gällande pinkestopp och rökpauser och så. Sist fick vi ju hänga ut rumpan vid vägkanten, Fluffig och jag. Det ÄR bekvämare med toaletter.

(Fast det var ju ganska kul att hinna bli klar PRECIIIIIIIIIIIIIS innan nästa grupp kom brummande.) :hihi
Då kanske damerna ska spara mynten till eventuella toaletter o ge mig SEDLAR istället. :7peta

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Willow skrev:
2215570 Nu e det ju så att tanter i min ålder behöver pinka rätt ofta...har Herrarna Vilse tänkt rätt nu gällande pinkestopp och rökpauser och så. Sist fick vi ju hänga ut rumpan vid vägkanten, Fluffig och jag. Det ÄR bekvämare med toaletter.

Ja vi vill ju inte bli anklagade för att ha förstört småpågarnas fantasier för all framtid.
Man kanske kunde få en kater insatt så här dagen innan en tur?
Något för reisleiter att tänka på . Vi kanske kan få grupp-pris på det åsså?

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Fluffig skrev:
2215598 Ja vi vill ju inte bli anklagade för att ha förstört småpågarnas fantasier för all framtid.
Man kanske kunde få en kater insatt så här dagen innan en tur?
Något för reisleiter att tänka på . Vi kanske kan få grupp-pris på det åsså?
Ni får helt enkelt sluta röka....

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Maverick_ou812 skrev:
Då kanske damerna ska spara mynten till eventuella toaletter o ge mig SEDLAR istället. :7peta

Ahhneihj så lätt ska du inte få det.
Vi är kärringar och besvärliga så det är bara att accetera för vi är värre än en böld i rö....en.

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Maverick_ou812 skrev:
2215605 Ni får helt enkelt sluta röka....

Men om man nu ser lite mer vetenskapligt på det så har rökningen inget med pinkningen att göra. Möjligtvis att man blir lite törstig av att röka och därmed dricker mer, vilket i sin tur leder till pinkenödighet...SPAM...men det är bara jag som röker, Fluff är renlevnadsmänniska.

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Willow skrev:
Fluff är renlevnadsmänniska.

Fast just nu känns det som om man är 90 år och precis blivit överkörd av en vägtrumla.
Aj vilken träningsverk jag kommer att ha i morgon.
Phiu vad sur jag kan bli då.. :huvet

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Fluffig skrev:
2215608 Ahhneihj så lätt ska du inte få det.
Vi är kärringar och besvärliga så det är bara att accetera för vi är värre än en böld i rö....en.
You tell me about it.... har mer erfarenhet av det än jag önskar... :huvet

_basse_

ailirpA
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille
WOOOOOHOOOOOO

Jag har fixat en lånehoj!!

En mille R -02 :yoparty

Han som lånade ut den tvingade mig att lova att hojen skulle plågas :gnissla

ses imorgon!!!!!!!!!

Maverick! Är min pizza avbokad? Det är väl försent att boka nu??

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
_basse_ skrev:
2215689 WOOOOOHOOOOOO

ses imorgon!!!!!!!!!

Tyvärr försent ja....om inte herrn Mavve kan lösa det

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
_basse_ skrev:
2215689 WOOOOOHOOOOOO

ses imorgon!!!!!!!!!

Japp. Tyvärr men det går KANSKE att beställa på plats. Vågar inte lova något, har ingen aning om deras kapacitet men jag har förbeställt 94 pizzor.

Kul att du hänger med och som tröst kan jag meddela att det finns andra matställen där vi stoppar för lunch så ingen behöver bli utan mat. Risken är bara att den inte kan intas i samma sällskap. :pannkyss

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Maverick_ou812 skrev:
Kul att du hänger med och som tröst kan jag meddela att det finns andra matställen där vi stoppar för lunch så ingen behöver bli utan mat.

Har ni planerat för glasstopp?

Willow å jag hade tänkt spamma hårt i den här tråden i kväll men det verkar som om de flesta gått å lagt sig tidigt för att orka med rundan i morgon.
Eller får de inte vara uppe sent för mamma?

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Tankstopp vet jag men om glasstopp är inräknat vågar jag inte svara på... ;-)
Spamma på så vi når 1500 innan det är dax att dra imorogn :)

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Fluffig skrev:
2215731 Har ni planerat för glasstopp?

Willow å jag hade tänkt spamma hårt i den här tråden i kväll men det verkar som om de flesta gått å lagt sig tidigt för att orka med rundan i morgon.
Eller får de inte vara uppe sent för mamma?
Det blir glasstopp, posörkörning, rökstopp, hårdkörning, livsfarliga passager och allt annat en Vilsemedlem kan önska sig! :tummenupp
Vi har inte tid att spamma, vi blingar hojar!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln