röris
Rätar ut böjarna
Är det lönt från kevlangeSolid snake skrev:2214208Ska vi slå följe till AIDSlöv på tisdag eller?
Är det lönt från kevlangeSolid snake skrev:2214208Ska vi slå följe till AIDSlöv på tisdag eller?
röris skrev:2214211Är det lönt från kevlange
JKay skrev:2214217Han hittar inte dit annars....
Oki Ni lär ju knappt hinna få i alla växlarna iafJKay skrev:2214217Han hittar inte dit annars....
Baaahhhhhhhhhhh.... säger kungen av fulmek!Zenit skrev:2214134krypa i garaget de e ingen ducce som man måste mecka med innan man kör som han har
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Teckomatorp? Njaaaa... inte på vägen till Islöv. Been there done that. Har nog sett dom flesta hålorna i Skåne mer än en gång, brukar dock undvika EN. Och du vet vilken....PGH skrev:2214152Sorry men nu är det straffspark igen: Kolla med Maverick, han kommer säker åka förbi Han lär väl köra förbi dom flesta hålorna innan han träffar Eslöv Go natt på er!
1. Om du läst igenom nästan hela tråden och skaffat dig en uppfattning om reisleitersen så tycket jag du är helt knäpp som följer med öht!Kung Eilert skrev:2214167Jag har nog läst hela tråden och bildat mig en uppfattning om de olika "reisleiterna" så eftersom jag hamnar i JKay:s pensionärsgrupp och slipper hamna i PGH:s faravilse-grupp så ska jag anmäla mig.
(Det hade kanske varit kul där med, men hotellen i småland ska vara dyra har jag hört och jag ska jobba på onsdag så det blir svårt att hinna hem om han kör helt galet )
Jag hänger med!
/Eilert
Ja, någon som fattar hur man citerar listan kanske kan lägga till mig.
Jäkla lista!
och [unQUOTE] och skriver in dig på listan efter det. Bit av kaka!
Trodde du ja... plats 107 blir det nu. Välkomna!Mange_H skrev:2214385105. Mange och Ivan
wonderwizard skrev:2141623Ett mål måste ändå att försöka slå förra årets uppslutning.
blev det 31 hojar eller något liknande ?
Hoppas att årets nationalrunda blir minst lika trevlig som förra årets
JKay skrev:2214110...vilken tur att man kan vara slagpåse och clown! Hoppas att det roar.
Är van.....
wonderwizard skrev:2213873vill du tvätta min med ?
Fluffig skrev:2214711Men vi gillar dig för du kör inte ifrån oss............
Du får stå ut med tanterna från Helsingborg i mårron åsså
M@rre74 skrev:2214714Nån som vill sammköra från staffanstorp. Typ 8 från statoil??
Maverick_ou812 skrev:2214883Dessutom dealade jag till oss valfri 0,5 l läsk för 20 kr så det blir 80 kr för hela kittet.
25 spänn för 25 cl...Ooops skrev:221489420 spänn för 0,5 l läsk? hahaha va tar han i vanliga fall då? 30kr eller?
Här i Malmö payar vi 5kr för en läsk
Maverick_ou812 skrev:221493425 spänn för 25 cl...
Vi kommer inte att befinna oss på nån slashaspizzeria i Malmö...
Känner du till nån som klarar av att servera ca: 100 pers pizza och erbjuda alla sittplats?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|