MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2008

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Denna är bättre Japps.

[YOUTUBE-ID]zZN1puUwH0c[/YOUTUBE-ID]

daniel83

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2007
Hoj
En stor moppe
Mycket fin runda. Trodde inte att ja skulle fixa tempot i Celtanics grupp men de funka. Fick till och med stanna till ett par gånger o vänta in några som låg bakom mig. :)

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Får tacka för en riktigt fin runda igår var så trevligt som det kan bli. Och så gott det kändes att köra igen efter man hade Klotat för några dagar sen =)

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Jaha, och vems grupp körde du i???????

ja visst ja jag får göra en edit där det var trevlig och allt var bra utom att Snake och Sulis var otrevliga som vanligt när man satt och vänta på maten men men hade ju trevligt sälskap runt om iaf

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Fett najs!!!

Varmt tack för supernajs NDR, vi har haft så jävla kul :tummenupp
Sitter på Visingsö i kvällssolen med en kall öl, Andreas behövde jobba imorgon så han stålade hemåt direkt, ja han är väl redan hemma kanske om jag känner honom rätt :)
Idag var det liiiiiiiide varmt i töjet, tar mig friheten att citera Andreas när han la en mök i samband med vår kostriktiga lunch på Järnvägsgrillen i Markaryd: "det bubblar i röven men jag vet inte om det är bajs eller svett" :D

Grymt skön runda igår, ni har kanongoa vägar!!! Bra vägval, skön blandning mellan tokkurvigt och svepkurvigt, om det var så att Mav körde vilse så märkte jag ingenting för jag hade inte en jävla aning om var vi befann oss under resan. Vi lämnade in efter lunch och skruvade på direkt hem till Hbg.
Nästa gång tar vi nog klubborna i en skåpbil så vi kan köra lite fler dagar med er, man blir ju lite sliten i röven....eeh förlåt, menar ballarna efter några 6-timpass på en R-hoj. Dessutom vill vi kunna njuta förmånen att få vara riktigt bakis dagen efter rundan :)
Jag hoppas ni förstår hur vi njöt när vi stekte hela Hbg-gruppen på väg till samlingen i Höör, tur man hade hjälm annars hade leendet särat ansiktet för gott :D

Tack också till Henke, Zacke och de andra för en jävligt trevlig kväll på krogen igår, kalla öl, skönt skitsnack och vackra flickor :tummenupp

Vi kommer tbx, ni är fan helt störda hela bunten :yoparty

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Nyss hemkommen från hospitalet, fraktur i höger knäskål, mc:n hemma i garaget, så det kunde gått värre....:tummenupp
Fasen, du stod visst på öronen! :näsblod
Krya på dig så gott! Skönt att det inte blev värre! :gnissla

- Tack för en fin runda! Faktiskt nya vägar för mig med denna gången. Vinslöv a la norrut skall utforskas i sommar! :)

Blev väl en så där 38 mil igår.... 19 står mätaren på nu efter dagens runda... Lutar starkt åt en whisky i handen sittandes i soffan m stereon på grannarnakommerinteatttyckaommigalls-volym.
:yoparty

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Varmt tack för supernajs NDR, ... bla bla bla...
Kul med lite storstadsbesök! Tack för trevligt madsällskab!
Jo, lide mör i röven ma man nock när man kom sig av hojen.

"Najs" o ha er me i ledet! :D

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V9nEPvca4vk&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V9nEPvca4vk&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Varmt tack för supernajs NDR, vi har haft så jävla kul :tummenupp

Tack också till Henke, Zacke och de andra för en jävligt trevlig kväll på krogen igår, kalla öl, skönt skitsnack och vackra flickor :tummenupp

Vi kommer tbx, ni är fan helt störda hela bunten :yoparty

:fakta

LIIDE NIMT! :D

FIKEWKEN vad ont jag har i kroppen .. ska aldrig med köra hoj.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år