Varmt tack för supernajs NDR, vi har haft så jävla kul
Sitter på Visingsö i kvällssolen med en kall öl, Andreas behövde jobba imorgon så han stålade hemåt direkt, ja han är väl redan hemma kanske om jag känner honom rätt
Idag var det liiiiiiiide varmt i töjet, tar mig friheten att citera Andreas när han la en mök i samband med vår kostriktiga lunch på Järnvägsgrillen i Markaryd: "det bubblar i röven men jag vet inte om det är bajs eller svett"
Grymt skön runda igår, ni har kanongoa vägar!!! Bra vägval, skön blandning mellan tokkurvigt och svepkurvigt, om det var så att Mav körde vilse så märkte jag ingenting för jag hade inte en jävla aning om var vi befann oss under resan. Vi lämnade in efter lunch och skruvade på direkt hem till Hbg.
Nästa gång tar vi nog klubborna i en skåpbil så vi kan köra lite fler dagar med er, man blir ju lite sliten i röven....eeh förlåt, menar ballarna efter några 6-timpass på en R-hoj. Dessutom vill vi kunna njuta förmånen att få vara riktigt bakis dagen efter rundan
Jag hoppas ni förstår hur vi njöt när vi stekte hela Hbg-gruppen på väg till samlingen i Höör, tur man hade hjälm annars hade leendet särat ansiktet för gott
Tack också till Henke, Zacke och de andra för en jävligt trevlig kväll på krogen igår, kalla öl, skönt skitsnack och vackra flickor
Vi kommer tbx, ni är fan helt störda hela bunten
Speciellt när man smyger upp bakom, lutar sig fram, siktar in sig på öran och skriker......
SPIIIDDEEEEEKAAAUUGGGAAAAAAA
...och en El Capitain hoppar och studsar samt skriker av skräck!
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
Jäkla kul att få träffa er. Ni är välkomna tebax och sen tror jag bestämt att jag ska hälsa på min vän i Upplands Väsby...... Blir det guidning runt Tokholms vägar då för mig?