MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2008

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Varmt tack för supernajs NDR, vi har haft så jävla kul :tummenupp
Sitter på Visingsö i kvällssolen med en kall öl, Andreas behövde jobba imorgon så han stålade hemåt direkt, ja han är väl redan hemma kanske om jag känner honom rätt :)
Idag var det liiiiiiiide varmt i töjet, tar mig friheten att citera Andreas när han la en mök i samband med vår kostriktiga lunch på Järnvägsgrillen i Markaryd: "det bubblar i röven men jag vet inte om det är bajs eller svett" :D

Grymt skön runda igår, ni har kanongoa vägar!!! Bra vägval, skön blandning mellan tokkurvigt och svepkurvigt, om det var så att Mav körde vilse så märkte jag ingenting för jag hade inte en jävla aning om var vi befann oss under resan. Vi lämnade in efter lunch och skruvade på direkt hem till Hbg.
Nästa gång tar vi nog klubborna i en skåpbil så vi kan köra lite fler dagar med er, man blir ju lite sliten i röven....eeh förlåt, menar ballarna efter några 6-timpass på en R-hoj. Dessutom vill vi kunna njuta förmånen att få vara riktigt bakis dagen efter rundan :)
Jag hoppas ni förstår hur vi njöt när vi stekte hela Hbg-gruppen på väg till samlingen i Höör, tur man hade hjälm annars hade leendet särat ansiktet för gott :D

Tack också till Henke, Zacke och de andra för en jävligt trevlig kväll på krogen igår, kalla öl, skönt skitsnack och vackra flickor :tummenupp

Vi kommer tbx, ni är fan helt störda hela bunten :yoparty

Speciellt när man smyger upp bakom, lutar sig fram, siktar in sig på öran och skriker......

SPIIIDDEEEEEKAAAUUGGGAAAAAAA

...och en El Capitain hoppar och studsar samt skriker av skräck!

AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!​

Jäkla kul att få träffa er. :) Ni är välkomna tebax och sen tror jag bestämt att jag ska hälsa på min vän i Upplands Väsby...... Blir det guidning runt Tokholms vägar då för mig? :tummenupp

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Varmt tack för supernajs NDR, vi har haft så jävla kul :tummenupp
Sitter på Visingsö i kvällssolen med en kall öl, Andreas behövde jobba imorgon så han stålade hemåt direkt, ja han är väl redan hemma kanske om jag känner honom rätt :)
Idag var det liiiiiiiide varmt i töjet, tar mig friheten att citera Andreas när han la en mök i samband med vår kostriktiga lunch på Järnvägsgrillen i Markaryd: "det bubblar i röven men jag vet inte om det är bajs eller svett" :D

Grymt skön runda igår, ni har kanongoa vägar!!! Bra vägval, skön blandning mellan tokkurvigt och svepkurvigt, om det var så att Mav körde vilse så märkte jag ingenting för jag hade inte en jävla aning om var vi befann oss under resan. Vi lämnade in efter lunch och skruvade på direkt hem till Hbg.
Nästa gång tar vi nog klubborna i en skåpbil så vi kan köra lite fler dagar med er, man blir ju lite sliten i röven....eeh förlåt, menar ballarna efter några 6-timpass på en R-hoj. Dessutom vill vi kunna njuta förmånen att få vara riktigt bakis dagen efter rundan :)
Jag hoppas ni förstår hur vi njöt när vi stekte hela Hbg-gruppen på väg till samlingen i Höör, tur man hade hjälm annars hade leendet särat ansiktet för gott :D

Tack också till Henke, Zacke och de andra för en jävligt trevlig kväll på krogen igår, kalla öl, skönt skitsnack och vackra flickor :tummenupp

Vi kommer tbx, ni är fan helt störda hela bunten :yoparty

Jag hade en mycket trevlig dag igår, underbar körning & trevligt folk
hade jag inte haft skjuts, så hade ni inte kört om så lätt :p

tycker ni var ett par "goa gubbar" från el stockholmo
har absolut fått en ny syn på er 08:eek:r

kommer gärna upp i sommar o kör med er, kanske dra en pubrunda på ert favvo hak ?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nu tycker jag du låter som en liten flicka. :tungan

Hur många mil blev det totalt under dessa dagar för dig och Kapten?

Jag vet inte ritkigt. Men allt som allt har jag någonstans mellan 170-190mil på mätarn.

Blir det guidning runt Tokholms vägar då för mig? :tummenupp

Kan du hajja! =)

kommer gärna upp i sommar o kör med er, kanske dra en pubrunda på ert favvo hak ?

Bra där, vi får styra upp något lite seriöst =)

Se till att få den där långhårige och skäggige tjejen på blejden med dig också.

Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Jag hade en mycket trevlig dag igår, underbar körning & trevligt folk.... kommer gärna upp i sommar o kör med er, kanske dra en pubrunda på ert favvo hak ?
Jag e lite sugen på det samma faktiskt... Besöker moster m fam, men nån dag kan vi väl leka lite m de andra pojkarna...
:D

Denna är bättre Japps....
AHHH!!!.... *ROFL*... Vilken kille! :D

Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

Ja smaila ni på för här var en som blev skit skraj halvvaken på hojen som man var, kommer ni fullkomligen dönande förbi i raketfart!:skrämd

Sällan någon skrämmer mig, men tro mig jag höll f-n på att trilla av hojen!

Verkar som ni haft en bra trip grabbar, var kul att se dig på macken i Höör Kapten Blåskägg när du skulle ha Lunna Melle och expiditen fick förklara för dig två gånger vad de va :D Så då fick ni äta skånskt i alla fall!

Ser fram emot att se er vid nästa Mck Vilse tur.

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Visst var det vi som käkade vid samma bord?! :)

Alltid kul att försöka förknippa nick med personer.
Ja visst... man får fösöka gå på sammanhanget annars ;) :tummenupp
Kul att höra ni hade trevligt, synd bara du hade så brådis hem o jobba.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
TACK till alla!

Vet att jag sa till Kapten att jag och Kawa kanske skulle dyka upp men det blir inte av :( min rygg säger bestämt stopp för mer idag.

Sorry ibland sviker även den bästa :yoparty Och när det händer finns alltid en anledning.

Jag vet att det här är skit farligt, men ibland är det bra att agera massäck speciellt efter 35 mil under 11 timmar (inkl. lunch) på hoj så blev t.o.m jag så trött att jag slumra till på Leo Vincet och vaknar till när min master nockar min hjälm, nu snackar vi sekunder av omedvetande. Vart in på närmsta mack och pimpla redbull, sen var det bara hem och slänga sig på trädäcket. Jäkla tur att jag åkt så pass mycket!

Nästa gång kör jag själv så jag har någon att koncentrera mig på, å oh yeah kawa bäbisen ska rastas till nästa Mck Vilse tur!

Tror du dom vågar sig ner till nästa tur :va :D

Hell yes! Nu vet jag vem jag ska drottningkräma :tungan

Hur är det med ryggen idag, ska jag komma och thaimassera?:ätapiller

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...