GuessWho
Ny medlem
Förstainlägget uppdaterat:
MCK Vilse meddelar
5 YEAR ANNIVERSARY-THE FINAL ONE-
DETTA BLIR SISTA MCK VILSERUNDAN EVER
NEEEJ
VAD I HELSIKKE
VARFÖR ?!?!?
Skåne Vår Turen 2009 var min första kontakt med MCK Vilse (ja samt trådarna om sagda runda)... så jag har ingen lång erfarenhet av MCK Vilse...
Men, jag tyckte det var kul att vara med, trevligt att träffa ett gäng andra bikers som man inte träffat innan. Kul att man fått lite bättre aning om vilka vissa är så man kanske kan snacka lite skit med vissa både i verkliga livet och på forumet.
Att MCK Vilse är relativt organiserat och har en del regler och lite uppstyrt är bra och tyckte jag att bidrog till trivseln. Man blir inte omkörd stup i kvarten av någon/några som ska spela allan och bomba osv.
Sen visst är det lite tråkigt att Bushido fick känna att han inte hängde med trotts att han valde långsam grupp, Viwi's olycka samt att några till lämnade vägen ofrivilligt.
Eftersom fokus ändå ligger på den sociala biten så skulle jag personligen tycka det vore ok att hålla lite lägre tempo om man slipper avåkningar och att folk känner att de eller deras hojar inte räcker till.
Men, i det stora hela tyckte jag ändå att det var ett bra och trevligt arrangemang.
Så... om detta blir sista rundan tycker jag är mycket tråkigt!