Banditfredde
Raka rör o öppna spjäll
tjena lite sent men vi vill ha classic chicken ceasarsallad.
Det löser sig, sent ska syndaren vakna.tjena lite sent men vi vill ha classic chicken ceasarsallad.
Jag kommer med och stöttar min team Chef
Hur kommer det sig att ALLA med en bättre tillhörande hälft (sen får ni bråka om vem som är vem ) har beställt LIKADANA maträtter?! Har ni ingen egen vilja? Börjar ana TOFFLOR i umgänget!
Jag kommer med och stöttar min teamchef
Bättre tillhörade hälft? Teamchef heter det ju...
Jaha, tror du hon behöver nån hjälp o stöttning då? Varför tänker du aldrig på mig?!?!Jag kommer med och stöttar min team Chef
Det där har vi pratat om, jag äter för oss båda så kan Tsunami koncentrera sig på att dricka. Vi har insett att han inte är så bra på att göra två saker samtidigt. Som svänga och titta upp på läktaren på Knudan... det blir lätt så att man hamnar utanför spår då.Det får ju vara i drickafasen. Äta är ju för sent för dig.
Jaha, tror du hon behöver nån hjälp o stöttning då? Varför tänker du aldrig på mig?!?!
Det där har vi pratat om, jag äter för oss båda så kan Tsunami koncentrera sig på att dricka. Vi har insett att han inte är så bra på att göra två saker samtidigt. Som svänga och titta upp på läktaren på Knudan... det blir lätt så att man hamnar utanför spår då.
Jag får stryka mej då min supar/reskompis blivit fattig.
Hoppas ni får skoj!
Det får vi säkert men jag måste ställa en fråga både till dig och Speedgirl.Jag får stryka mej då min supar/reskompis blivit fattig.
Hoppas ni får skoj!
Det får vi säkert men jag måste ställa en fråga både till dig och Speedgirl.
Ni tycker inte det är lite dålig stil att stryka er idag och det efter påminnelse om matbeställning via PM? Varför tror ni jag bad er skriva upp om ni skulle äta eller inte när jag la upp tråden? För att jag tyckte det var kul?
Det är såna här avhopp som gör mig pissed och trött på att arrangera.
Edit: För att förtydliga, avhopp innan sista datum är helt okej, vi kan inte veta vad som händer långt i förtid.
Var inte det jag menade heller, jag har full förståelse för att det kan bli problem ibland. Det var mer sättet att meddela detta efter att sista datum för matbeställning gått ut och efter att jag skickat PM med påminnelse.Ursäkta mej då, men eftersom Speedgirl hoppade av har jag ingen möjlighet att ta mej dit.
Det går ungefär noll bussar och noll tåg från Harlösa en fredagkväll.
Du får va hur sur du vill, jag kan inte ta mej dit.
Var inte det jag menade heller, jag har full förståelse för att det kan bli problem ibland. Det var mer sättet att meddela detta efter att sista datum för matbeställning gått ut och efter att jag skickat PM med påminnelse.
Det kom väl knappast som en blixt från klar himmel att ni inte skulle dyka upp?
Jag är inte sur, tycker bara det är dålig stil.
Det får ju vara i drickafasen. Äta är ju för sent för dig.
Jaha, tror du hon behöver nån hjälp o stöttning då? Varför tänker du aldrig på mig?!?! .
Då får vi hoppas på bättre tur nästa gång då. Inte ditt fel att det blev såhär m.a.o.Jag hade verkligen velat komma! Pratar inte med Speedgirl så ofta, och nu när jag gjorde det visade det sig att hon inte skulle dit längre.
Du vet att jag bara har titeln "Teamchef", vi vet båda vem det egentligen är som bestämmer...Vadå hon???
Har du sniffat hydral olja i verkstan nu igen?
Sist jag kollade hade du iof bröst men dock något som liknade en penis
Tror du jag vill sitta och se dig "äta"
Jag ska bara bli onykter och jobbig
Du vet att jag bara har titeln "Teamchef", vi vet båda vem det egentligen är som bestämmer...
Ju förr man inser hur verkligheten är desto lättare blir livet att leva.....t-o-f-f-e-l
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|