Speedgirl
Ducatislyna
jag och swish funderar på att hänga på men vi vill gärna hem efteråt och vi bor ju i Harlösa och Skurup. Är där någon som ska köra/få skjuts åt vårt håll? Typ Lund/Malmö? Så man iallafall kommer en bit på vägen.
jag och swish funderar på att hänga på men vi vill gärna hem efteråt och vi bor ju i Harlösa och Skurup. Är där någon som ska köra/få skjuts åt vårt håll? Typ Lund/Malmö? Så man iallafall kommer en bit på vägen.
Ja, precis! Någon som ställer upp för två sköna damer?
Vill du sitta mitt emot oss eller sidan om oss? Du behöver inte hålla dig bakom denna rundan.Ni kan ju få övernatta
KYPARN! En till!
16. BeBe (M)
Ja, precis! Någon som ställer upp för två sköna damer?
ska vi anmäla oss och sen verkligen hoppas på att där finns någon snäll där ute som kan ställa upp med körning??
äta och dricka eller bara dricka ??
Tackar Oas så var utsikten juste från min possition med. Hade ju låne- , så riktigt sist var jag inte.Vill du sitta mitt emot oss eller sidan om oss? Du behöver inte hålla dig bakom denna rundan.
...Nån svänlig själ måste det ju finnas! Ja, mej spelar det ingen roll!
Ja, vi anmäler oss.. Nån svänlig själ måste det ju finnas! Ja, mej spelar det ingen roll! Bestäm du om du känner dej hungrig eller bara är fyllesugen!
ja man måste ju äta innan man börjar dricka och man ska ju hem från jobb och göra ve sig och sånt...så kanske lika bra att äta där??
Vilket jobb...?
Men visst, vi kan äta där..!
jag jobbar gumman!! du kan jobba med mig den dagen om du vill...hehe...
Tackar Oas så var utsikten juste från min possition med. Hade ju låne- , så riktigt sist var jag inte.
Mitt emot vore rätt trevligt, så slipper man dessutom vrida på nacken mellan tuggorna Men, frågan e om vi har projektorduken på långsidan då?
Men jisses... O andra sidan... Oas... kommer ni förresten?
Men jisses... O andra sidan... Oas... kommer ni förresten?
Trefligt!!
20. Oas (M) sisteman efter JKay
21. Siwan (M)
Dement?
Fr.o.m. idag blir det "o andra sidan"....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|