Glöm inte dyrare!! Särskilt om det ska vara något vettigt.
Inte direkt!
Mer som så att alla gåvor (läs mutor) ni måste ha kostar bara mer och mer. När man var yngre räckte det med en godisbit, sedan blev det kanske en middag på restaurang. Nu börjar det bli handväskor och smycken. Gärna med mycket diamanter och skit.
Ni är dyra i drift helt enkelt. Därför ganska skönt att vara singel ibland.
edit: svårt att stava ibland
Not your quote, my fair ladyUhhh.....vad har jag nu gjort (inte)...![]()
![]()
Så hur går det med maten?![]()
Riktigt så desperat har jag aldrig tänkt bli. Jag hoppas du är medveten om att även kvinnan där hemma behöver uppvaktas/mutas ibland.Hoppas att du inte är på prostitutionlinjen och härjar.![]()
Tack!instämmer med föregående talare.................
Åt helvete!![]()
Är det inte bara lättast att alla tar med sig ett par smörgåsar och lite saft. Då kan vi ha en mysig liten picknick i gröngräset.![]()
Eller inte!?
Men hade ni inte redan ordnat allt med restaurang och sånt? Vore då inte allt det "jobbet" helt i onödan!?Helt klart! Det hade sparat maaaaaaassor av tid för mig/oss!![]()
Men hade ni inte redan ordnat allt med restaurang och sånt? Vore då inte allt det "jobbet" helt i onödan!?
Hörrö sidlinjen, vad ska du köra på för hoj?Men hade ni inte redan ordnat allt med restaurang och sånt? Vore då inte allt det "jobbet" helt i onödan!?
Jag har inte ordnat nånting. Fick inställningen att ni VILLE ha picknick!![]()
Picknick är trevligtMCK Vilses ordförande kan säkert på plats med flera picknickfiltar i packväskorna
![]()
JA det är nog ingen kille om värnar så om sinPicknick är trevligtMCK Vilses ordförande kan säkert på plats med flera picknickfiltar i packväskorna
![]()
Med lite tur så finns det ingen hoj med packväskor den 18:e april... Men fortsätt du kivas älskling.Picknick är trevligtMCK Vilses ordförande kan säkert få plats med flera picknickfiltar i packväskorna
![]()
Så gött väder vi hade den dagen!JA det är nog ingen kille om värnar så om sinsom din
![]()
Mysigt i gröngräset![]()
JA det är nog ingen kille om värnar så om sinsom din
![]()
Mysigt i gröngräset![]()
Kan man inte montera packväskor på den där andra hojenMed lite tur så finns det ingen hoj med packväskor den 18:e april... Men fortsätt du kivas älskling.![]()
Kan man inte montera packväskor på den där andra hojenVar ska jag ha min fika
![]()
@Krickan4, skyll på Micke om det inte blir någon tårta
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |