Glöm inte dyrare!! Särskilt om det ska vara något vettigt.
Inte direkt!
Mer som så att alla gåvor (läs mutor) ni måste ha kostar bara mer och mer. När man var yngre räckte det med en godisbit, sedan blev det kanske en middag på restaurang. Nu börjar det bli handväskor och smycken. Gärna med mycket diamanter och skit.
Ni är dyra i drift helt enkelt. Därför ganska skönt att vara singel ibland.
edit: svårt att stava ibland
Not your quote, my fair ladyUhhh.....vad har jag nu gjort (inte)...
Så hur går det med maten?
Riktigt så desperat har jag aldrig tänkt bli. Jag hoppas du är medveten om att även kvinnan där hemma behöver uppvaktas/mutas ibland.Hoppas att du inte är på prostitutionlinjen och härjar.
Tack!instämmer med föregående talare.................
Så hur går det med maten?
Åt helvete!
Är det inte bara lättast att alla tar med sig ett par smörgåsar och lite saft. Då kan vi ha en mysig liten picknick i gröngräset.
Eller inte!?
Men hade ni inte redan ordnat allt med restaurang och sånt? Vore då inte allt det "jobbet" helt i onödan!?Helt klart! Det hade sparat maaaaaaassor av tid för mig/oss!
Men hade ni inte redan ordnat allt med restaurang och sånt? Vore då inte allt det "jobbet" helt i onödan!?
Hörrö sidlinjen, vad ska du köra på för hoj?Men hade ni inte redan ordnat allt med restaurang och sånt? Vore då inte allt det "jobbet" helt i onödan!?
Jag har inte ordnat nånting. Fick inställningen att ni VILLE ha picknick!
Picknick är trevligt MCK Vilses ordförande kan säkert på plats med flera picknickfiltar i packväskorna
JA det är nog ingen kille om värnar så om sin som dinPicknick är trevligt MCK Vilses ordförande kan säkert på plats med flera picknickfiltar i packväskorna
Med lite tur så finns det ingen hoj med packväskor den 18:e april... Men fortsätt du kivas älskling.Picknick är trevligt MCK Vilses ordförande kan säkert få plats med flera picknickfiltar i packväskorna
Så gött väder vi hade den dagen!JA det är nog ingen kille om värnar så om sin som din
Mysigt i gröngräset
JA det är nog ingen kille om värnar så om sin som din
Mysigt i gröngräset
Kan man inte montera packväskor på den där andra hojen Var ska jag ha min fikaMed lite tur så finns det ingen hoj med packväskor den 18:e april... Men fortsätt du kivas älskling.
Kan man inte montera packväskor på den där andra hojen Var ska jag ha min fika
@Krickan4, skyll på Micke om det inte blir någon tårta
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |