BeBe
Full fart spar tid...
E de någon hoj öht som går på etanol.. 170/Hojar och dom vill göra en Alcotest på alla.
E de någon hoj öht som går på etanol.. 170/Hojar och dom vill göra en Alcotest på alla.
E de någon hoj öht som går på etanol
Hade man bara kunnat få ut lite mer av den 98-99%-iga verkningsgraden en elmotor har så....Kanske nån glad konverterare men känns knappast lönt....blir ju bara el-hjulingar snart ändå enligt de som vet..
Omg nu har man beredskap den helgen helt plötsligt =(
Inte direkt!
Mer som så att alla gåvor (läs mutor) ni måste ha kostar bara mer och mer. När man var yngre räckte det med en godisbit, sedan blev det kanske en middag på restaurang. Nu börjar det bli handväskor och smycken. Gärna med mycket diamanter och skit.
Ni är dyra i drift helt enkelt. Därför ganska skönt att vara singel ibland.
edit: svårt att stava ibland
instämmer med föregående talare.................
Inte direkt!
Mer som så att alla gåvor (läs mutor) ni måste ha kostar bara mer och mer. När man var yngre räckte det med en godisbit, sedan blev det kanske en middag på restaurang. Nu börjar det bli handväskor och smycken. Gärna med mycket diamanter och skit.
Ni är dyra i drift helt enkelt. Därför ganska skönt att vara singel* ibland.
edit: svårt att stava ibland
Not your quote, my fair lady
Här gäller det att va på sin vakt, vart tog mitt namn vägen???!!! Försvann i samma veva som inlägg nr 2027 skrivet av Freon!
För allt i världen, nej tack! Inget ont om fröken Rosing men hon verkar inte riktigt vara min typ.Jösses är det Linda Rosing ni ska dejta eftersom det ska vara diamanter och "skit"
Vad hade du tänkt dig hjälpa mig med?*Synd - kunde nästan hjälpt dig där!
Puh..............
Detta blir verkligen OT men med tanke på hus det spammats i tråden tidigare så kvittar det nog.För allt i världen, nej tack! Inget ont om fröken Rosing men hon verkar inte riktigt vara min typ.
Omg nu har man beredskap den helgen helt plötsligt =(
För allt i världen, nej tack! Inget ont om fröken Rosing men hon verkar inte riktigt vara min typ.
Vad hade du tänkt dig hjälpa mig med?
Detta blir verkligen OT men med tanke på hus det spammats i tråden tidigare så kvittar det nog.
Linda Rosing... alltså ursäkta, finns det nån mer patetisk och pantad människa i detta land?
Till och med Victoria Silvstedt verkar begåvad jämfört med henne. Skulle vilja döpa om henne till Stolpfenskott von Ribbenträff. Jag får (jag menar detta) spykänslor som fort hennes namn nämns eller jag ser henne på bild. Stackars människa, i såna här fall borde barmhärtighetsmord vara tillåtna.
Detta blir verkligen OT men med tanke på hus det spammats i tråden tidigare så kvittar det nog.
Linda Rosing... alltså ursäkta, finns det nån mer patetisk och pantad människa i detta land?
Till och med Victoria Silvstedt verkar begåvad jämfört med henne. Skulle vilja döpa om henne till Stolpfenskott von Ribbenträff. Jag får (jag menar detta) spykänslor som fort hennes namn nämns eller jag ser henne på bild. Stackars människa, i såna här fall borde barmhärtighetsmord vara tillåtna.
Jag ville bara inte baktala en person som med stor sannolikhet inte har någon möjlighet att försvara sig själv här, därför uttryckte jag mig lite mildare. Dock har jag liknande känslor inför henne som dig.
Riktigt så desperat har jag aldrig tänkt bli. Jag hoppas du är medveten om att även kvinnan där hemma behöver uppvaktas/mutas ibland.
Tack!
det var menat som ett skämt från min sida.
Men det är sant som du säger, lite uppmuntring behövs ibland.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |