drredbull
Maskulunist
Vilken tur. Annars hade jag blivit lite orolig.
vafan, ska vi inte alla bara sjuka oss idag och sticka ut och brumma i det soliga vädret?
Vilken tur. Annars hade jag blivit lite orolig.
Frågan är då, vilken typ av väskor?
Jag skulle behöva en weekendbag som även fungerar på hojen.
Vore inte helt fel. Speciellt med tanke på att alla IT-systemen bara strular idag vilket gör jobbet helt ohållbart.vafan, ska vi inte alla bara sjuka oss idag och sticka ut och brumma i det soliga vädret?
Har för tillfället ingen dam att köpa handväska till. Vilket ger mig pengar över till mig själv.Jobbar på det! Tänkte mest på "handväska till damen". Men det finns ju så många specialaffärer (för MC, cyklar osv) som har "specialväskor" - men det finns kanske något som saknas iaf??
Jaha... "kalla mig inte för gay för då slår jag dig med handväskan"Har för tillfället ingen dam att köpa handväska till men jag köper gärna en till mig själv.
Jaha... "kalla mig inte för gay för då slår jag dig med handväskan"
Sedan på matstället skall vi ha lite övningar på parkeringen. Allt för att inte ha tråkigt o hålla kroppen varm...
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/h4ZdwUoyb90&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/h4ZdwUoyb90&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Ni som uttalar ett sådant hat gentemot Linda Rosing verkar inte helt friska. Men mobbing är kanske nya flugan och ligger i tiden?
Sedan på matstället skall vi ha lite övningar på parkeringen. Allt för att inte ha tråkigt o hålla kroppen varm...
Trodde du syftade på min initiativfömåga!?Imponerande!
Trodde du syftade på min initiativfömåga!?
Trodde du syftade på min initiativfömåga!?
Jamen, det är ju du som skall visa hur det skall se ut!! Du vet, vi är säkert många som kan hjälpa till att bygga en gymkhanabana - eller vad säger ni ridtjejer?? Är du snäll kan du få välja fortskaffningsmedel hoj eller häst! Sen ä´ dä´ bar å åk.....
I dare you...tror du dom vågar välja häst och barbacka
Öhhhhh... är du säker?För tusan! Klart jag är på!
175. JimmyE
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |