MoZkit0
Sugen
Precis!!!!
Speciellt om man e singel...
får helt enkelt dra till med en rejäl fylla o kolla på ett avsnitt av den rätte för rosing..
Precis!!!!
Speciellt om man e singel...
Grabbar var ärliga nu!..tre fyra bira i knoppen,klockan närmar sig 04.00 på utestället och Linda kommer fram...putar med röva...trycker upp tuttarna i ansiktet på er...det e kört eller hur....klart ni hänger på!!!
Jag kan helt ärligt säga att jag skulle neka.
Har sambo så för mig hade det blivit nej med men om jag varit singel länge och hon bjudit till hade man nog inte varit nödbedd.....man e ju kille!!!
Ä vi glömmer henne nu och koncentrerar oss på nåt roligare, som att åka hoj!!
Det har vi haft! D1ce och Kaptenen! Ja, det är väl Norrland!?
Herregud, har folk inget annat för sig den dagen än att köra hoj!? Komma dragandes från halva/hela Sverige och lusa ner dom skånska vägarna!
Över 200 hojar och 3000 inlägg den 18e?
Skojar du.....en månad kvar, nästan 2200 inlägg redan nu, och jag "bearbetar" 4-5 pers att anmäla sig. Blir det fint väder tror jag att närmre 250 pers vill köra rundan och inläggen stannar nog inte förrän närmre 4000!! Här finns mycket spam kvar!!
Och, hemska tanke , om alla anmälda skall välja mat!!!
Dessutom ligger jag i hårdträning för att knipa det 3000 och 4000 inlägget!!
hur blir det med maten nu då?
skall man beställa??
Tror nästan jag skall lätta trycket på den stackars restaurangen o packa ner lite gourmét madasäck i tankväskan... Lutar åt... stå i kööö... o köa lite tilll..Skojar du..... hemska tanke , om alla anmälda skall välja mat!!!
Tror nästan jag skall lätta trycket på den stackars restaurangen o packa ner lite gourmét madasäck i tankväskan... Lutar åt... stå i kööö... o köa lite tilll..
De kommer ju svimma på restaurangen när det kliver in 200 pers som ska ha mat samtidigt
En sporthoj har inte packväskor
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |