MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Packar ner en termos m kaffe o en med näringsdryck.

Eller, miniost, ölkorv, kex, äpplen, kanelsnäckor, en extra påse nätter, snickers o saltlaktist som booster...

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Packar ner en termos m kaffe o en med näringsdryck.

Eller, miniost, ölkorv, kex, äpplen, kanelsnäckor, en extra påse nätter, snickers o saltlaktist som booster...

Du är mao en såndär termosförstörare! :mad:

Ett par flaskor vatten, kanske en med saft också. Några mysiga mackor med brie och salami. Till efterrätt blir lite kakor och muffins.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Soooooooon there will be avslöjat goooo info!! ;)

Last edited:

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
Jäklar... 178 st... finns det så många hojar igentligen :dummer

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
de undrade jag me..
skall bli kul att komma dit på morgonen om man hittar plats att ställa hojen :D
tänk dom som jobbar på macken vad dom tänker när vi dyker upp :hihi

haha precis, det gäller nog att vara i tid. annars får man ingen traditionell frukost mc baguette =) och tänk på maten sen... gissar att det delas upp på 2 ställen...

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
2007 R1
haha precis, det gäller nog att vara i tid. annars får man ingen traditionell frukost mc baguette =) och tänk på maten sen... gissar att det delas upp på 2 ställen...

mm precis jag skall nog äta hemma istället kan inte lita på att de är nått kvar på macken hahaha
ohh jag tycker verkligen synd om dom som skall göra maten till oss, jag kommer ihåg hur de va på National rundan tog ganska lång tid innan man fick maten och personal sprang runt i panik haha och ändå så va vi inte så många :D

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
mm precis jag skall nog äta hemma istället kan inte lita på att de är nått kvar på macken hahaha
ohh jag tycker verkligen synd om dom som skall göra maten till oss, jag kommer ihåg hur de va på National rundan tog ganska lång tid innan man fick maten och personal sprang runt i panik haha och ändå så va vi inte så många :D

ehehehehehe precis, tog tid innan man fick maten då... svårt som fan för dom att leverera så mycket mat... tänk om det börjar regna SHIT då bränner maten inne hehe

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
2007 R1
ehehehehehe precis, tog tid innan man fick maten då... svårt som fan för dom att leverera så mycket mat... tänk om det börjar regna SHIT då bränner maten inne hehe

hahaha sant undrar om vi får plats där inne jag skall inte sitta på marken och äta :brinnerup

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
hahaha sant undrar om vi får plats där inne jag skall inte sitta på marken och äta :brinnerup

vi får se hur det blir ! 178 pers för respekt med sig, kan inte finnas många resturanger som tar så många... iafall inte som utan bra framförhållning.. jag gissar på en uppdelning :tummenupp

Last edited:

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
2007 R1
vi får se hur det blir ! 178 pers för respekt med sig, kan inte finnas många resturanger som tar så många... iafall inte som utan bra framförhållning.. jag gissar på en uppdelning :tummenupp

de får vi se och glöm inte att de är fortfarande en månad till vi kommer säkert va över 200st...skit kan inte vänta haha :tuttar

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
de får vi se och glöm inte att de är fortfarande en månad till vi kommer säkert va över 200st...skit kan inte vänta haha :tuttar

haha ja det börjar bli lite nervöst... jag måste lägga på nytt framdäck oxo... inte bra att köra med slicks =)

Amras

Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
samma här faktiskt..vad blir de för däck??

köpte det förra sässongen... tror det blev michelin pilot road... från mcdäckonline... billigt och bra... har kört på dom däcken innan och varit nöjd, själv då ?

slashas

en elefant glömmer aldrig
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx1100f -88
hej alla glada................ tbx igen..............vet inte vad jag menade... men fick in ett inlägg till iaf....

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Herregud, har folk inget annat för sig den dagen än att köra hoj!? :dummer Komma dragandes från halva/hela Sverige och lusa ner dom skånska vägarna!

Det är klart alla vill komma på Södrasverigevårturen 2009 - För alla oss söder om Sundsvall. :tummenupp :D :banana

Jäklar... 178 st... finns det så många hojar igentligen :dummer

Jag tror det finns runt 300k hojar i Sverige. Men då är det inkl. 125:eek:r, guldvingar, etc, etc, etc. Räknar man bara sporthojar, sporttouring och sportiga touringhojar blir det färre. Har dock ingen aning hur uppdelningen ser ut.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...