MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Ni som uttalar ett sådant hat gentemot Linda Rosing verkar inte helt friska. :3freak Men mobbing är kanske nya flugan och ligger i tiden? :rolleyes:

Nu vill jag att du nämner en egenskap, vilken som helst, med fröken Rosing som eventuellt skulle få mig att inte hata henne! :död

Tvi!

Bifogat

• Linda.jpg
    Linda.jpg
    23.9 KB · Visningar: 37
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
I dare you... :D

Sedan skall vi kanske inte slå vad några större summor hur länge jag sitter kvar... :rolleyes:

Vojne vojne... snart 180 hojar... !!!

Attans :( och jag som trodde att jag säkert kunde håva in några tusen eller så :hihi

Men det är inte så svårt att sitta kvar jag ska vara snäll och låta dig ha en sadel oxå :)

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
den jävla överläppen ser helt skadad ut , undra hur mycket fyllnadsmaterial där ligger i den ....

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Asså, hon är gräsligt ful till utseendet. Sen hur hon är som person (vilket man kunnat följa i ALLA program hon medverkat i) så blir hon tamigfan bara vidrigare! Och nej, detta är inte mobbing. Detta är fan :fakta
Jag håller med Sulis och i mitt fall är det inte hat, det är förakt. Hur man kan sjunka så djupt och bli en riktig mediahora begriper jag inte. Som Runar ungefär, fast värre.

P.S. Idag är det St Patricks Day D.S.

:2cool

Bifogat

• St Patrics.jpg
    St Patrics.jpg
    9.7 KB · Visningar: 28

Dr Ksp

Riktiga män flyger med rotor
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Hypermotard 1100S
jag hade inte gift mig med henne, men hade mer än gärna :censored med henne:nicka , så ful är hon fan inte, men håller med om att överläppen ser defekt ut

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Last edited:

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
jag hade inte gift mig med henne, men hade mer än gärna :censored med henne:nicka , så ful är hon fan inte, men håller med om att överläppen ser defekt ut

fan du hade fått tvätta ***en med citronsyra efter det ... nej hade fan inte stoppat min guldsnopp i hennes kastrull :zpy

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
Grabbar var ärliga nu!..tre fyra bira i knoppen,klockan närmar sig 04.00 på utestället och Linda kommer fram...putar med röva...trycker upp tuttarna i ansiktet på er...det e kört eller hur....klart ni hänger på!!!:D :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu vill jag att du nämner en egenskap, vilken som helst, med fröken Rosing som eventuellt skulle få mig att inte hata henne! :död

Tvi!

Att hon troligtvis inte hatar dig?

Att ens orka bry sig och än värre bry sig så pass att man hatar någon som man aldrig ens träffat. :3freak

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Nu får vi snat folk som vill köra med från övrenorrland:confused: :)

Det har vi haft! :D D1ce och Kaptenen! Ja, det är väl Norrland!? :va

Herregud, har folk inget annat för sig den dagen än att köra hoj!? :dummer Komma dragandes från halva/hela Sverige och lusa ner dom skånska vägarna!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...