MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
så tuppfan ligger risigt till kan jag ju säga...

haha :)

Äh, gnäll om sträckan va?! ni ligger lååångt i lä när Jönköpingsbor, Kungälvare och Waggerydare kommer hit för rundans skull! :D

På vilket sätt hamnar dessa utanför kategorin folk som har mer än 1 timma till startplatsen ? :va

(Det var just folk som har längre sträcka att köra som jag riktade min fråga till)

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Hittar på... de e nått man gör med något som inte redan finns... :tummenupp

Åhå... öh.... öuhm.. så det du säger egentligen är att.... "han" i själva verket är en "hon"..:tuttar . och att det är därför han inte hittar på han.. okej:tummenupp .. hade jag ingen aning om...hm..

Stackare.. undrar om han vet om det själv..:huvet :huvet

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
GSXR_KILLER PIZZABUFFÉ
Blindstyre... PM !!! :mattias

hahahah tack för att ni bara tror snusk om mig!! :arsele :hihi
Nej då, jag kan tänka mig en hel del annat med...... :krama

... och att det är därför han inte hittar på han.. okej:tummenupp..:huvet :huvet
Blir isf "hittar på honom" :)

va fan e d för brudar du träffar?
Inga vanliga då mao... Han får ju nästan varje dag.... :rofl

Last edited:

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Men i Kristianstad skriker tuppajäveln ut sin morgonbrunst redan 04.40:mad: har jag fått höra av en säker källa

det är bara för hans mamma o pappa är syskon , mycket inavel i dem trakterna har jag fått höra av en säker källa!!

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Tur man inte är från kristianstad från början då.

Är från en by ca 2 mil norr om.

Men jag kan intyga att den satans tuppen är en morronpigg fan......

Tockajävel

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Efter att ha läst ikapp vad ni har svammlat om så måste jag säga att namnet Vilse passar förbaskat bra. Inte många som hittar till PM knappen och skicka sin matbeställning rätt :brinnerup

PM = Privatmeddelande och inte PostaMera :hihi

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Efter att ha läst ikapp vad ni har svammlat om så måste jag säga att namnet Vilse passar förbaskat bra. Inte många som hittar till PM knappen och skicka sin matbeställning rätt :brinnerup

PM = Privatmeddelande och inte PostaMera :hihi
Rätt kul om vi tillämpat LHS-läroplanen och bara tagit med beställningarna som kom rätt väg.

"Varför får inte jag nån mat?!?! Bajs, jag skrev juh i tråden juh.. Det var ingen som berättade för mig att jag skulle PM:a"

Får mig att tänka på föredraget jag var på igår om ungdomsbrottslighet och om Polisens förebyggande arbete.
Farbror blå (egentligen var det en pågajävel) berättade att dagens ungdom (sorry, jag drar alla över en kam nu) är riktigt riktigt duktiga på att veta vilka rättigheter dom har. "Jag får visst stå här och du kan inte göra ett skit åt det, snutjävel", "Jag kan ladda ner hur mycket från nätet som helst och ingen kommer att kunna straffa mig för det"
När polisen sen frågar dem, jaha, och vad har du för skyldigheter i samhället då? Då ser dom ut som fågelholkar, "Skyldigheter!?!???!?" :eek: :va "Vad menar du nu?"

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Rätt kul om vi tillämpat LHS-läroplanen och bara tagit med beställningarna som kom rätt väg.

"Varför får inte jag nån mat?!?! Bajs, jag skrev juh i tråden juh.. Det var ingen som berättade för mig att jag skulle PM:a"

Får mig att tänka på föredraget jag var på igår om ungdomsbrottslighet och om Polisens förebyggande arbete.
Farbror blå (egentligen var det en pågajävel) berättade att dagens ungdom (sorry, jag drar alla över en kam nu) är riktigt riktigt duktiga på att veta vilka rättigheter dom har. "Jag får visst stå här och du kan inte göra ett skit åt det, snutjävel", "Jag kan ladda ner hur mycket från nätet som helst och ingen kommer att kunna straffa mig för det"
När polisen sen frågar dem, jaha, och vad har du för skyldigheter i samhället då? Då ser dom ut som fågelholkar, "Skyldigheter!?!???!?" :eek: :va "Vad menar du nu?"

Alla är duktiga på att veta vad de har rätt till men inte vad de har för skyldigheter :3freak

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...