Har för mig att det hon skrivit skall vara riktigt bra.
Har hon skrivit själv, eller använt spökskrivare?
Har för mig att det hon skrivit skall vara riktigt bra.
Rätt kul om vi tillämpat LHS-läroplanen och bara tagit med beställningarna som kom rätt väg.
"Varför får inte jag nån mat?!?! Bajs, jag skrev juh i tråden juh.. Det var ingen som berättade för mig att jag skulle PM:a"
Får mig att tänka på föredraget jag var på igår om ungdomsbrottslighet och om Polisens förebyggande arbete.
Farbror blå (egentligen var det en pågajävel) berättade att dagens ungdom (sorry, jag drar alla över en kam nu) är riktigt riktigt duktiga på att veta vilka rättigheter dom har. "Jag får visst stå här och du kan inte göra ett skit åt det, snutjävel", "Jag kan ladda ner hur mycket från nätet som helst och ingen kommer att kunna straffa mig för det"
När polisen sen frågar dem, jaha, och vad har du för skyldigheter i samhället då? Då ser dom ut som fågelholkar, "Skyldigheter!?!???!?" "Vad menar du nu?"
Jahaaa! Och!??!?!
Kan inte riktigt påstå att det är någon favoritkategori.
Ursäkta mig, men är det så jevla konstigt då??
Menar gör du ngt "fel" så står snutfan/moralkärringarna där A.S.A.P!!
Snutar/moralkärringar är LÅNGT ifrån perfekta sj o försöker med mer lr mindre alla medel o "sätta dit" folk så om dom inte har till 100% rätt... (vet av egen erfarenhet...)
o så länge snutar m.fl inte gör SITT jobb RÄTT så skiter jag blanka fan i "mina skyldigheter"
då dom inte ser efter mina RÄTTIGHETER utan bara ska sätta folk på plats!!!
Du gör aldrig ngt fel på ditt jobb? Du säjer aldrig fel saker på ditt jobb? Du kräker aldrig av dig på chefen? Du struntar aldrig i vad din chef säjer till dig att göra? Du struntar aldrig i företagets policy?
Poliser är inte mer än människor och de få (faktiskt) som är rötägg drar alla polismän/poliskvinnor över en kant och gör livet surt för dom.
Sen MÅSTE du väl kunna erkänna att när "snuten" väl tar dig så är du troligen rätt medveten om att du HAR gjort fel? Right?
Bara för att individer ur poliskåren har gjort sina tabbar så kvarstår faktum att DU har brutit mot en lag som faktiskt finns där av en anledning. Om nu skulle vara fallet så att säja. Typ om du blir tagen för fortkörning. Eller vårdslöst uppträdande i trafik m.m. what so ever.
Det spelar visst roll. DU ska vara ett föredöme för de andra anställda på ett företag. Jag håller med att poliser har enorm press på sig men se till hur LITEN DEL AV POLISKÅREN som denna del av rötägg till poliser är så tycker JAG fortfarande att polisen som helhet ska ha aktning! Den dagen jag behöver dom (vilket har hänt ett par gånger, då har JAG inte haft problem med väntetider och rikspuckon till poliser.) vet jag att chansen är hyfsat stor att det är en polis med vettigt sinne som kommer.
PMa MAT!! PMa MAT!!! PMa MAT!!!
PMa MAT!!! PMa MAT!!! PMa MAT!!!
Inte lägga i listan mitt i en tråd!
LÄS FÖRSTAINLÄGGET!!
o ändå var d folk som gnällde på mig igår när jag fick frispel.......
Har hon skrivit själv, eller använt spökskrivare?
tycker inte heller om dom amerikanska...........
Det kan jag helt ärligt inte ge ett korrekt svar på då jag inte vet.
Jag tänkte mig mer att den skiten är för hård för mig. Gillar lite mjukare tag.
Okej då, jag ber om ursäkt för mitt påhopp. Trodde i min enfald att alla var som jag
Ok. Har i alla fall hört av en del andra, att de också tyckte boken var bra. Kanske få läsa den någon gång, även om självbiografier inte riktigt är den genre jag brukar doppa näsan i.
Ingen fara. Inte lätt för dig att veta.
Det är väl tur att inte alla är som dig Sulis, då hade du inte varit den unika sulan du är idag.
JKay och Brink_R1; kan ni inte försöka komma in lite mer OnTopic så tråden inte spårar ut helt.
Han kan behöva en wingman om han skall klämma och känna i stället för fota
Inte bara det, utan han kan behöva någon som visar han hur han ska gå tillväga med det motsatta könet kan se mig lite som en handledare istället för wingman
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |