Vem har nämnt Malmö...
Såsåså flikkor, inget bråk i min tråd!
ni gnabbar lite va................
Dagens ungdom... jag säger bara det ... Ibland måste man sätta dem på plats alltså..
Gsxr-killer har vatt med & Kört för(pyret 64), han ordnar övernattning i förebyggande syffte', Vetskapen fins att det kommer att köras Villse i den gruppen,.
Hmm... låter oroväckande .. Att till och med en skåning kör vilse..
Hur ska då JAG hitta hem?..
Stackars Gsxr-killer.. som inte ens vet att han bor i Malmö.. , eller så är det hans profil som inte vet att han inte gör det...
hittar du inte hem kan du slå följe med mig.... och skulle det gå för fort för dig ..........hmmm... så får du slå tungan runt hjulet och åka på armbågarna....
men det fixar du lätt...........
Du får göra som alla anndra Pyret 64, Boka in övernattningar på flera olika ställen så är du på den säkra sidan när ni kör villse,. Bra år 1964
Hörre du gösse lilla... Oroa dig inte för att det ev skulle gå för fort för mig inte.. så håll du tungan rätt i mun och koncentrera dig på att göra nåt du ev är bra på för engång skull...
Bästa årgången
ja bäst hålla tungan i rätt mun...............
Vem har nämnt Malmö...
Det var jag hahahah
Jag är allvarligt orolig för dig.. .. det verkar inte som om du vet riktigt vart du bor... .. demensdelux??..
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |