sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
God morgon! Usch, nu är det dax att ta sig till jobb. Jag som är sjukt trött. Måste sova när jag kommer hem.
Gör som jag, sov på jobbet med ögonen öppna.
God morgon! Usch, nu är det dax att ta sig till jobb. Jag som är sjukt trött. Måste sova när jag kommer hem.
Ja, det gick ju lugnt o fint.... Ääända ut i kanterna på backen. Stabilt...Här kommer lite spam från norr
fråga sulis
Det har vi snart här också om det fortsätter
Var blev våren av
Ha det så gött i backarna Och inga brutna ben eller sånt trams
fråga sulis
Amen va fan..
NU får det GÄÄÄRNA sluta dyka upp folk. Blir ju en matbeställning värre än till ett kompani för satan!
Det är bara att inse, du är trackad.
Jaja, lide utfryst! Jag har inga kompisar..
nästa vecka börjar sommaren, för det har jag bestämt!
Åkte en sväng i helgen till Oves motor med Flickan som övningskör Honan köpte en BMW sportintegralhjälm för 1000 kronor! Finns några kvar (något defekta i visiret men inget märkvärdigt) På hemvägen skulle vi se om dt kördes någon cross i Jämshög och den sista biten innan vi skulle stanna va lera... Aj. Märkte inte förrän vi kom hem att jag inte har något skinn på vaden. Byxan gled upp och vaden har legat på puffet i några sekunder efter vältet. FAN vad det värker nu några dagar senare. Fast hon kör bra, dum handledare som lurar in henne i sådan terräng. Tyck synd om mig nu en stund så jag läker till Vilse...
Stackare!!..
Mår genast bättre. Beror nog lite på whiskyn åxå . Hur allvarligt är det igentligen: 3:e dagen och huden är som läder och varar som . Känns inget när jag sitter stilla eller går, MEN de första stegen efter jag varit stilla mer än tre sekunder... aaarrrrgrgggghhh
Mår genast bättre. Beror nog lite på whiskyn åxå . Hur allvarligt är det igentligen: 3:e dagen och huden är som läder och varar som . Känns inget när jag sitter stilla eller går, MEN de första stegen efter jag varit stilla mer än tre sekunder... aaarrrrgrgggghhh
Amen va fan..
oj..............en öm tå
oj..............en öm tå
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |