MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
Det har vi snart här också om det fortsätter :huvet :huvet :mad:

Var blev våren av :3freak

Ha det så gött i backarna :) Och inga brutna ben eller sånt trams

Tänkte ta en stadig whiskey på morgonen för att mjuka upp lederna lite..:tummenupp
Sen e det bara att köra...ska bli kul för det var ett tag sen man åkte skidor...:yoparty
Tänkte definitivt komma hem välbehållen så man kan åka SVT!!:D

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
NU får det GÄÄÄRNA sluta dyka upp folk. Blir ju en matbeställning värre än till ett kompani för satan! :3freak

Tänk om Vilse träffarna dubblerar sitt deltagarantal för varje år. :p

Kommer det över 200 hojar så skulle det väl nästan behövas ytterliggare Reisleiter(s) ?

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Åkte en sväng i helgen till Oves motor med Flickan som övningskör Honan köpte en BMW sportintegralhjälm för 1000 kronor! Finns några kvar (något defekta i visiret men inget märkvärdigt) På hemvägen skulle vi se om dt kördes någon cross i Jämshög och den sista biten innan vi skulle stanna va lera... Aj. Märkte inte förrän vi kom hem att jag inte har något skinn på vaden. Byxan gled upp och vaden har legat på puffet i några sekunder efter vältet. FAN vad det värker nu några dagar senare. Fast hon kör bra, dum handledare som lurar in henne i sådan terräng. Tyck synd om mig nu en stund så jag läker till Vilse...

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Åkte en sväng i helgen till Oves motor med Flickan som övningskör Honan köpte en BMW sportintegralhjälm för 1000 kronor! Finns några kvar (något defekta i visiret men inget märkvärdigt) På hemvägen skulle vi se om dt kördes någon cross i Jämshög och den sista biten innan vi skulle stanna va lera... Aj. Märkte inte förrän vi kom hem att jag inte har något skinn på vaden. Byxan gled upp och vaden har legat på puffet i några sekunder efter vältet. FAN vad det värker nu några dagar senare. Fast hon kör bra, dum handledare som lurar in henne i sådan terräng. Tyck synd om mig nu en stund så jag läker till Vilse...

:nurse Stackare!!..:såjaponken

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96

:krama Mår genast bättre. Beror nog lite på whiskyn åxå :hihi . Hur allvarligt är det igentligen: 3:e dagen och huden är som läder och varar som :cdevil . Känns inget när jag sitter stilla eller går, MEN de första stegen efter jag varit stilla mer än tre sekunder... aaarrrrgrgggghhh

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
:krama Mår genast bättre. Beror nog lite på whiskyn åxå :hihi . Hur allvarligt är det igentligen: 3:e dagen och huden är som läder och varar som :cdevil . Känns inget när jag sitter stilla eller går, MEN de första stegen efter jag varit stilla mer än tre sekunder... aaarrrrgrgggghhh

Var beredd på att det tar låång tid innan det läkt ordentligt...haft liknande brännsår!!:(

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050

Låter som om du behöver ett besök på apoteket... nåt antiseptiskt så inte du får infektion i det... poor little thing:krama

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...