Sulis
Elite som fän..
Nu var det 200 hojar anmälda
app app, 199
Plats nr. 10 är tom
Det får vi hajlajta!app app, 199
Plats nr. 10 är tom
Hmm det förklarar varför sydlänningar kör så j--la illa Det är mackarna som håller i körkortsutbildningarna
Efterfest med pjäxorna och skinnet på!
Blir det någon fest/efterfest på kvällen?
Isf e jag på!
Nu har vi väntat länge nog, vad är det du gjort?Den som väntar på något gott väntar alltid för länge
Håll koll i tråden så får du se!! Jag ska bara checka av så jag inte trör någon över huvudet, innan jag startar upp en egen tråd för AFTER HOJ.
fyll i detta, så går det bra
Behöver väl inte starta en ny tråd bara för det?
Dessutom kanske det kan vara svårt att planera något party om vi inte vet var vi hamnar. Eller är det bara jag som är lite vilse!?
Det är ingen hemlighet att rundan startar och slutar i Ajslöv så parta ni på bara!Behöver väl inte starta en ny tråd bara för det?
Dessutom kanske det kan vara svårt att planera något party om vi inte vet var vi hamnar. Eller är det bara jag som är lite vilse!?
Här är så mycket annan information i denna tråden, så jo det tror jag att det behövs! De är du som är vilse i pankakan Klart folk vill hem om efter en dag på hojen(åtminstone för att ställa den) och då kan det kanske spela kvitta vart vi hamnar. Tid och krog kommer för eller senare efter denna helg!! Nu är det party här
Det är ingen hemlighet att rundan startar och slutar i Ajslöv så parta ni på bara!
Det är ingen hemlighet att rundan startar och slutar i Ajslöv så parta ni på bara!
Tydligen var Pub 25 uppe på tapeten tidigare. Trevlig personal iaf.
Då hade Eslövs krogar aldrig haft så mycket intäkter som efter den lördagen!! Stenssons kan inte ens behaga sig att ha öppet på lördagar, så de får skylla sig själv.
Tänk att man kan gå miste om ställen i Malmö!! Får vi plats då? Visste inte ens att stället fanns. Drar alltid mina första på Fagans och där får vi inte plats.
Precis varenda en lär ju å andra sidan inte vilja följa med och parta heller..
Då hade Eslövs krogar aldrig haft så mycket intäkter som efter den lördagen!! Stenssons kan inte ens behaga sig att ha öppet på lördagar, så de får skylla sig själv.
Tänk att man kan gå miste om ställen i Malmö!! Får vi plats då? Visste inte ens att stället fanns. Drar alltid mina första på Fagans och där får vi inte plats.
Fagans är visserligen större men det brukar vara mer folk på Fagans än 25:an. Jag har inga som helst problem att gunga lite i Eslöv en lördagkväll även om det kommer bli tungt att köra hem sen.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |