MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Jaja, menade mer på att eftersom inte alla lär vilja/orka festa efteråt, så behöver vi ju kanske ha plats åt 200 pers..! :tummenupp
(Du får ju tänka på "di gammle", de lär ju vara helt färdiga efter en sån här tur! ;))

Skulle (antagligen) vara kul att träffa folket från rundan lite mer. Men i så fall skulle det få bli saftkalas (eller andra alkoholfria alternativ) för min del. Har ingen lust att sätta mig dyngrak på hojen sen.
Hur många timmar i sträck orkar di unge å di gammle hålla sig vakna så man vet i vilken kategori man är ?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Skulle (antagligen) vara kul att träffa folket från rundan lite mer. Men i så fall skulle det få bli saftkalas (eller andra alkoholfria alternativ) för min del. Har ingen lust att sätta mig dyngrak på hojen sen.
Hur många timmar i sträck orkar di unge å di gammle hålla sig vakna så man vet i vilken kategori man är ?

Neej, då blir det ju att leta nanneplats om det ska intas alkoholhaltiga drycker.
Jadu, den gränsen är lite suddig, beror väl mest på personlighet! ;)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Neej, då blir det ju att leta nanneplats om det ska intas alkoholhaltiga drycker.
Jadu, den gränsen är lite suddig, beror väl mest på personlighet! ;)

Jag brukar sällan vara den som spottar i glaset, eller är först hem från en fest, men efter Vilse-turerna är åtminstone jag rätt slut. Det skulle behövas både startkablar och startgas för att få igång mig. Väl igång tror jag dock inte det skulle vara några problem för mig att rulla på, förutsatt att öl fylls på regelbundet. :)

Det är ju tidigt man ska upp och det tar på krafterna att vara alert hela dagen. Hmmm... Börjar kanske bli gammal trots jag inte insett det än? :hihi

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Såja lugn nu han har säkert andra kvaliteer Han kanske kan jodla eller jonglera:) eller nått annat coolt partytrick som vi vanligt folk inte kan.
QUOTE]

Annars kan han ju alltid ställa upp som dåligt exempel. :)

Jag är faktist väldigt snäll annars men den här börnincidenten har blivit lite som en snöboll ner för en stor kulle, den växer sig större o större tills den är omöjlig att stoppa.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...