BeBe
Full fart spar tid...
Har du förmånga vänner....... du är ingen liten gosse & se dig på den lilla hojen blir som på bilden
Har du förmånga vänner....... du är ingen liten gosse & se dig på den lilla hojen blir som på bilden
Har du förmånga vänner....
Tänkte komma med en soprajs till SVT men känner mig "outad" av Oas så....
Såååååååååååå, here we go... vi hämtar vår nya 2009 Triumph 675 Daytona i veckan!
Rajsing-röd!
Ja jag bara kivas lite.. Tror han kan ta de som en man...jag vet, kanske inte var så snäll med mitt inlägg... men jag är ärlig & säger vad jag tycker iaf.....
Jag vill inte klanka ner på hojen, bara förvånad av valet
För tusan! Klart jag är på!
.
.
114. .rogge.-pizzabuffe
115. Skröder
116. Svalan - Pizzabuffé
Titta nu, jag har härmed ökat antalet inlägg i tråden med sex inlägg, inte illa pinkat va?
Såååååååååååå, here we go... vi hämtar vår nya 2009 Triumph 675 Daytona i veckan!
Rajsing-röd!
ny arbetsvecka....
Kommer bli en stört tung vecka. :yrs
nej nej.................se positivt min vän........fredagen kommer närmre och närmre.... ......
sedan är det snart måndag igen
Titta nu, jag har härmed ökat antalet inlägg i tråden med sex inlägg, inte illa pinkat va?
Rajsing-röd!
carpe diem som gäller...........25 mil idag.............inte helt fel
Du börjar ju nästan bli lika tråkig som Krickan
Har ni nått nytt så ut med det.... Varför denna blygsamhet helt plötsligt
Okej då jag får vel också byta Avantar bild då
OOopps glömde första grillning av klarad i dag
Tack, men anglofil blir jag aldrig, min chef är engelsman så nej tack!Nice.....lite avis får jag väl erkänna.
Grattis och välkommen till det anglofiliska tänket.
PS göm verktygsatsen nånstans det är torrt DS
ww, du kanske skulle prova på att köra nåt annat än R1:a och vidga dina vyer lite.jag vet, kanske inte var så snäll med mitt inlägg... men jag är ärlig & säger vad jag tycker iaf.
han pratade själv om att skaffa ny hoj, byta bort viffern mot en mer sportig hoj som Tingeling kunde åka med på utan bekymmer..
exempel på hoj var Honda 954
nu gör han tvärtom... köper en hoj man hänger på styret på, är liten som fan, & har en hög skjutsposition
inte konstigt att man blir förundrad
Jag vill inte klanka ner på hojen, bara förvånad av valet
Med en gel-sadel Själv fick jag ett Arrow slip-onJa jag bara kivas lite.. Tror han kan ta de som en man...
Undrar vad han mutat Tingeling med....
Fin hoj, men ja, en-persons-räcer...
Tack!Läcker
Med nuvarande avatarbild där man ser baken och texten "675" så hade det inte varit såå svårt att gissa.
Hondan var trevlig och lättsvängd men ingen hit över 140 km/h. I 170 kändes det som om nån försökte rycka armarna av en. Den upprätta körställningen ärDet var ju en hel om vändning 325 cc mindre och med kåper än den du snacka om lite !
Men lycka till med köpet det är en jäkligt smidig hoj
OOopps glömde första grillning av klarad i dag
Japp, gör det pronto!Okej då jag får vel också byta Avantar bild då
Tackar för det!oops, Freons polare Anders och BikerGirl vill båda ha plats 202, det är en väldigt bra plats men 203 är lika bra den också och efter som Freons polare Anders var först så borde väl han få den.
Man kan ju tycka att det borde vara damerna först, men den regeln gäller inte i kö och snö.
För att underlätta för Reisliters har jag efter mycket ansträngande arbete lyckats sammanställa en ny lista enligt följande:
-LISTAN-
oops, Freons polare Anders och BikerGirl vill båda ha plats 202, det är en väldigt bra plats men 203 är lika bra den också och efter som Freons polare Anders var först så borde väl han få den.
Man kan ju tycka att det borde vara damerna först, men den regeln gäller inte i kö och snö.
För att underlätta för Reisliters har jag efter mycket ansträngande arbete lyckats sammanställa en ny lista enligt följande:
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|