MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
nej nej.................se positivt min vän........fredagen kommer närmre och närmre....:fyllisar ......

sedan är det snart måndag igen:banana

Är trots allt bara realistist. Månadsbryt innebär alltid lite mer att göra. Utöver det har vi flyttat 54 fonder i fredags vilket kommer innebära en hel del städande. Särskilt roligt är det när man kommer in och ser att importerna inte fungerat korrekt. :wihaaaa

Men som du säger, snart fredag!!

edit: stavningskorrigering

Last edited:

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Hoj
R1 07'
Det ska bli en vacker syn att se över 200 hojar samlade!
Hoppas vädret är på vår sida bara.

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Bra respons från "vita rocken". Lite därför jag sällan ids gå och besöka honom (eller henne).
Bra att du fick det omlagt och fick lite medicin iaf. Hört att penicilin och öl går väldigt dåligt ihop.

Precis, jefla doktrar. Har fått det omlagt ett antal ggr nu och eftersom jag är på västkusten och roar mig har lite olika sköterskor lagt om och alla haft en egen åsikt om hur man sköter det... Har dock varit lite onödigt tuff mot benet själv. En hel dag på GeKå:s. Nästa dag öl och penicillin, (funkade) ramlade utomhus över en "något" och gjorde duktig marksyning, tjejen åxå stax efter :hihi . Nästa dag stod jag och tittade på Gusten när han stuntade på Yamahacenter i H-borg samt långpromenad i sofieroparken. Och så idag har jag sett Ängelholm från alla möjliga håll. Åker hem till tryggheten idag och ser om jag kan få foten/vaden vilad.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Precis, jefla doktrar. Har fått det omlagt ett antal ggr nu och eftersom jag är på västkusten och roar mig har lite olika sköterskor lagt om och alla haft en egen åsikt om hur man sköter det... Har dock varit lite onödigt tuff mot benet själv. En hel dag på GeKå:s. Nästa dag öl och penicillin, (funkade) ramlade utomhus över en "något" och gjorde duktig marksyning, tjejen åxå stax efter :hihi . Nästa dag stod jag och tittade på Gusten när han stuntade på Yamahacenter i H-borg samt långpromenad i sofieroparken. Och så idag har jag sett Ängelholm från alla möjliga håll. Åker hem till tryggheten idag och ser om jag kan få foten/vaden vilad.

:rofl :rofl Du vill inte låta det läka hör jag. Själv är man sjukskriven 6 veckor efter att farbror doktor har varit inne och sågat i foten. Innan op var det snack om 2-3 veckor så 6-8 v kom som en :brinnerup

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Shit, vad har ni gjort människor? Nu låter inte min cysta allt för farligt längre! Jobbigt å köra med ryggskydd at the moment iaf :(

Får hoppas man läkt lite mer tills den 18e så man kan köra safe :D

:rofl :rofl Du vill inte låta det läka hör jag. Själv är man sjukskriven 6 veckor efter att farbror doktor har varit inne och sågat i foten. Innan op var det snack om 2-3 veckor så 6-8 v kom som en :brinnerup

Hände samma sak med mig, stod i papperna att det skulle ta 2-4veckor.. Har gått en månad nu och jag kommer behöva minst 2-3veckor till innan man är fullt återställd.. Så jävla segt.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Shit, vad har ni gjort människor? Nu låter inte min cysta allt för farligt längre! Jobbigt å köra med ryggskydd at the moment iaf :(

Får hoppas man läkt lite mer tills den 18e så man kan köra safe :D

Hände samma sak med mig, stod i papperna att det skulle ta 2-4veckor.. Har gått en månad nu och jag kommer behöva minst 2-3veckor till innan man är fullt återställd.. Så jävla segt.

Men det är rätt skönt att det är nu och inte mitt i sommaren :)

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Det är iofs sant. Dock sitter man nu med resterande av lönen. Studenten framför än och nyköpt båge som strax rullar ut från servicen. Svider lite i plånkan och är skraj över att man kanske inte får lön eller cash från försäkringskassan i tid. Jävla skit att de meddelar än 1vecka innan operationstid med.. jävla stil :p

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Snaaaaaaart dax! :banana

...och inga besiktningstider finns...:gnissla

Jag ska försöka reka rundan nu till helgen så om det finns några RL som är sugna så kan vi höras vid för tid, plats och bokning.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är iofs sant. Dock sitter man nu med resterande av lönen. Studenten framför än och nyköpt båge som strax rullar ut från servicen. Svider lite i plånkan och är skraj över att man kanske inte får lön eller cash från försäkringskassan i tid. Jävla skit att de meddelar än 1vecka innan operationstid med.. jävla stil :p

:pannkyss: ja det med lönen är ingen rolig historia.

Jag ska försöka reka rundan nu till helgen så om det finns några RL som är sugna så kan vi höras vid för tid, plats och bokning.

Jag var ute i god tid så jag fick den dagen jag ville :banana

Last edited:

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Besiktning - check :tummenupp

Så nu jäklar är det bara för våren att titta in. I morse var det 0°, frost på bilrutorna och dimma. Ingen höjdare att köra hoj i :3freak

Ring in till stationen i Lund. Det verkar inte vara någon rush på morgonen direkt.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj

Vila kanske kan vara bra. Brukar tyvärr själv strunta i det också. Hoppas dock att du inte blir hindrad av skiten den 18:e.

Gick operationen inte bra mao? Riktigt trist att habiliteringen kom i vägen för SVT för din del.

Besiktning!? Vad är det? Måste man besiktiga sin motorcykel!? :va

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr

Jag reka rundan igår och det lär bli en snabb runda på dom bitarna jag var osäker på men det blir först nästa vecka igen:)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många