sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Du säger det... hm...
Tydligen så gör jag det. Vad säger du om det då!?
Du säger det... hm...
Men vi ska inte köra på Närlunda!
Tydligen så gör jag det. Vad säger du om det då!?
Öhhhhhhhhhh, nu blir vi kanske lite för lokala i MCK Vilsetråden men... "finkammar de större delarna av Helsingborg till nästa TisdagsTur! För då ska jag fan vara med å köra!" Vad får dig att tro att en TT ens går i närheten av Helsingborgs stad?? Det är "lanned" som gäller för det är där hojvägarna finns!På Närlunda körde de runt å burna med sin sopbil! Känns verkligen som våren är på g! Får hoppas de finkammar de större delarna av Helsingborg till nästa TisdagsTur! För då ska jag fan vara med å köra!
Öhhhhhhhhhh, nu blir vi kanske lite för lokala i MCK Vilsetråden men... "finkammar de större delarna av Helsingborg till nästa TisdagsTur! För då ska jag fan vara med å köra!" Vad får dig att tro att en TT ens går i närheten av Helsingborgs stad?? Det är "lanned" som gäller för det är där hojvägarna finns!
Gick operationen inte bra mao? Riktigt trist att habiliteringen kom i vägen för SVT för din del.
MJKIS !
Ska du börja köra touring?
Jo operationen gick bra det såg bara värre ut än han kunde se på plåtarna innan. Den lösa benbiten hade fixat en ilsken inflamation och så fick han såga bort lite mer än han trodde. Så om jag inte strular till det inom de närmsta veckorna så kommer det att bli bra
Det positiva är att efter ca 3-4 veckor kan jag köra hoj och då har jag fortfarnade 2-3 v sjukskrivning kvar Man behöver ju inte kunna gå och stå perfekt för att kunna köra
Men jag är inte alls avis på er andra som ska köra
Perfekt och klockrent enligt instruktionsboken.För tusan! Klart jag är på!
Då kan man säga att jag tar den lediga platsen 138
-LISTAN-
Perfekt och klockrent enligt instruktionsboken.
Glöm inte PM:a matbeställningen.
Alla som är/har varit på Assen, Brno, Most eller Mugello och missar SVT på grund av detta får fr.o.m. nu totalt skrivförbud i denna tråd!Kan man få en fläskfilé utkörd. Skulle gissa att vi är någonstans i Tyskland vid lunchtid
Jäkligt synd att man missade rundan men får hoppas på en NDR 2009
Alla som är/har varit på Assen, Brno, Most eller Mugello och missar SVT på grund av detta får fr.o.m. nu totalt skrivförbud i denna tråd!
Det hade inte alls varit kul att prova hur det är att köra 675:an på en MotoGP / SBK bana....
NDR 2009 blir det naturligtvis!
Gött att höra att det blir NDR. Siktar ni på +300 anmälda då eller
Öhhhhhhhh... alla (med normala jobb) är lediga den 6:e juni, oavsett vad det är för veckodag...I second to that! Nationaldagen är trots allt på en lördag vilket gör att även jag är ledig då. :jihaaa
NEJ!Gött att höra att det blir NDR. Siktar ni på +300 anmälda då eller
Jo operationen gick bra det såg bara värre ut än han kunde se på plåtarna innan. Den lösa benbiten hade fixat en ilsken inflamation och så fick han såga bort lite mer än han trodde. Så om jag inte strular till det inom de närmsta veckorna så kommer det att bli bra
Det positiva är att efter ca 3-4 veckor kan jag köra hoj och då har jag fortfarnade 2-3 v sjukskrivning kvar Man behöver ju inte kunna gå och stå perfekt för att kunna köra
Men jag är inte alls avis på er andra som ska köra
Öhhhhhhhh... alla (med normala jobb) är lediga den 6:e juni, oavsett vad det är för veckodag...
Jag startade Nationaldagsrundan 2005 då 6:e juni blev en röd dag.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82919
NEJ!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag