Det handlar inte om det. Klart jag gillar oskrapade hojar. Problemet är mer att jag gillar att utvecklas som förare...
... Utvecklas gör man när man ligger på gränsen...*
... och gränsen når man när man kör av...**
... så kör man inte av ligger man inte på gränsen...***
... således utvecklas man inte ****
Så länge jag har kvar hojen så dyker jag nog upp på en och annan TTrunda...
OK ni övertygade mig
Gamla Bettan får göra sitt bästa
Pizzabuffe e PMad
Nä inte bara feghet jag har inte haft mitt kort så länge och vågar inte gasa fullt ut i kurvorna och då är JKays grupp perfekt
Känner du samma så välj JKays grupp. Det man aldrig får glömma är att tycker man det går långsamt där bak så kan man flytta fram i gruppen när man stannar och pausar. Tycker man förtfarnade att det går långsamt så kan man byta grupp
Så var aldrig rädd för att starta i en långsammare grupp för att sen byta upp sig när det går. Det värsta är dom som blir sura för att de har valt fel grupp och på så sätt skapar dålig stämning i gruppen. Utan byt grupp eller placering i gruppen när det går så löser sig allt
Finns visst en lite risk att jag losar min sisteman, då han verkar dubbelbokad (inte lätt att basa över vilsna bartenders oxå, eller Martin?)
Får bli det traditionella metoden av att peka ut (beordra) någon som vågar ansluta sig till min grupp att ta den platsen.
Kanske någon med ledvärk eftersom man slipper signalera bakåt på den platsen
Men du, om vi gör såhär att du går tillbaks till lekis så blir alla glada. Du kan leka och flamsa runt bland jämlika och vi slipper totalt humorbefriade, onödiga inlägg.
Jag kan försöka förstå proportionerna... Men det är deras mamma som dragit in dottern i detta. Då får hon stå för kalaset.
Hörrö farbrorn, vi skickar lite bilder så du ser hur det gå till när riktiga män roddar. Inte såna sitkissare som ni fjollträskare.Spiddekauga!!!
Ska ni köra över 200 pers? Så j-a cool!!!
Knake!!!
Och ni båda har naturligtvis skickat PM om matbeställning?209. johan - Fläskfile
210. TouchMan65 (Om hoj kan fixas) - Fläskfilé
Hörrö farbrorn, vi skickar lite bilder så du ser hur det gå till när riktiga män roddar. Inte såna sitkissare som ni fjollträskare.
Ska vi redan nu skicka utmaningen om största hojträff på nationaldagen eller är du upptagen med att sitta på Skansen vinka på Viktoria och hennes Daniel?
Och ni båda har naturligtvis skickat PM om matbeställning?
Om man blir sisteman till dig, får man då bara vara med på 3/4 av rundan?
(Skönt det gick bra och att du sitter på hojen igen! Tyckte gruppen du ledde, som jag var med i, höll ett alldeles lagom tempo, så det är möjligt jag kör i den i år igen.)
Jag ska försöka att rodda HELA vägen denna gången
Ja, en BRA bit över 200 pers. men över 200 HOJAR! DEN du! Det fixar ni inte ihop i Tokholm!
Risken finns ju alltid. Vi har haft bylingen cirklande runt macken förr och då har inget hänt.
Hela vägen!? Menar du då rätt väg eller fel väg?
Jag trodde nämligen det var meningen att det skulle köras vilse!?
Jag ska försöka att rodda HELA vägen denna gången
Hela vägen!? Menar du då rätt väg eller fel väg?
Jag trodde nämligen det var meningen att det skulle köras vilse!?
Jag har noll koll runt Eslöv så åker ni med min grupp åker ni garanterat vilse
du e inte ensam
Du skulle väl köra med Gps
Kör du vilse då så är det riktigt dåligt
Jooooo, vi sänker ww i närmsta vattendrag om han ens tänker tanken!Är inte GPS förbjudet för Reisleiters!?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|