MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Så, nu har även jag och Oas rekat rundan och har hittat mååååånga favoritsträckor! Den klasssiskt långa sträckan har ju alla som favvo men den lite mindre sträckan satt som en fläskläpp!

Asså, fy fan......kommer en svepande höger utför och sen vrider vägen sig i dalen och klättrar upp mot krönet och så ser man inte var vägen svänger :gnissla (går den höger eller vänster...jag satsar på hög... FAN VÄNSTER!)!!

Tonvis med grus så jag bytte styre och satte på nabbahjul istället. :gnissla

(Dessutom skarp förövning för mig att ha bakpååkare på långtur)
Ja det är ju riktig bergochdalbana på några partier:tummenupp
Sista halvan knäcker :mattias
Jag blir lite orolig, jag har rekat en del av rundan idag och jag känner inte igen mig alls i era beskrivningar. :confused:
Fi fan va vi ska köra vilse :hihi
DET kan jag däremot skriva under på! Fan vad många vägar det fanns att välja mellan, fick provköra en hel del innan jag hamnade rätt. Nu vet jag också att vissa av dem slutar i tomma intet. :hihi
Jag måste köra sträckan jag inte hann med till Påsk, annars kommer jag aldrig hem igen. :näsblod

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Mmmmm...! Me like! :banana
Tycker att det är en sjysst runda överlag. Många skojiga partier och inte så värst många transportsträckor. :)

Låter mycket bra.

Jag blir lite orolig, jag har rekat en del av rundan idag och jag känner inte igen mig alls i era beskrivningar. :confused:

DET kan jag däremot skriva under på! Fan vad många vägar det fanns att välja mellan, fick provköra en hel del innan jag hamnade rätt. Nu vet jag också att vissa av dem slutar i tomma intet. :hihi
Jag måste köra sträckan jag inte hann med till Påsk, annars kommer jag aldrig hem igen. :näsblod

Hmmm! Kan detta innebära att ni är vilse redan!? Ska man kanske ha med sig lite extra matsäck ifall vi hamnar lite fel.

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Du...då är det hög tid att hitta rätt på kartan igen. Jag hittade mååånga skojiga sträckor som var inritade. Eller ni har gett mig fel karta?! :gnissla

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Nu blir jag orolig men förstår begreppet vilseturer:rolleyes:

jag e som ett barn på julaftons morgon :D

Hmmm jag med kommer inte tomten snart:rofl
Satt och skrattade för mig själv i bilen hem:hihi

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Krickan ville ha sitt däck som han beställde för ngn vecka sedan bytt idag, o snäll som man e (jobbar på däckfirma) körde vi upp till mitt jobb för att byta.

men när man ändå håller på o ska byta däck, speciellt bakdäck.
varför inte använda det gamla däcket & göra en instruktionsvideo hur man lägger en fet burnout.

JKAY ... denna video e gjord med dig i våra tankar.. puss på dig
o titta & lär

Tack Henke som filma :tummenupp

klicka på HQ för att se filmen

[YOUTUBE-ID]yjMsOAtQeD0 [/YOUTUBE-ID]

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Krickan ville ha sitt däck som han beställde för ngn vecka sedan bytt idag, o snäll som man e (jobbar på däckfirma) körde vi upp till mitt jobb för att byta.

men när man ändå håller på o ska byta däck, speciellt bakdäck.
varför inte använda det gamla däcket & göra en instruktionsvideo hur man lägger en fet burnout.

JKAY ... denna video e gjord med dig i våra tankar.. puss på dig
o titta & lär

Tack Henke som filma :tummenupp

klicka på HQ för att se filmen

[YOUTUBE-ID]yjMsOAtQeD0 [/YOUTUBE-ID]

Vad JKAY kan skatta sig lycklig som har såna omtänksamma vänner som han har...:rofl :tummenupp :banana :yoparty :tuttar

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...