MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Tre kvinnor samlas. En singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer sig för att de ska tekniskt pröva hur man bäst förför en man. De kommer överens om att samma kväll klä sig i svart läderbody, högklackat och lägga en förförisk makeup. I den utstyrseln ska de sedan ta emot gubben när han kommer hem.
Dagen efter samlas de igen för att jämföra resultat.
Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn och högklackar skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på hallgolvet.

Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt. Men jag tyckte de kändes lite pinsamt att stå där nästan naken så jag hämtade pälsen i garderoben. När han kom hem öppnade jag pälskappan förföriskt och visade vad jag had eunder. Han blev tokig och skrek av lycka. Han kysste mig överallt och ledde mig till sovrummet och vi älskade två gånger på raken.

Den gifta tjejen: Ja du (med beviken ton) jag tog också på mig läderbodyn och de högklackade skorna. Sminkade mig mer än vanligt. Stod där och kände mig sexig och snygg. När gubben kom hem slängde han sig i soffan, tog tv-kontrollen i handen och sa: -Hörru Batman, vad blir det för mat idag?

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
du missade mycket iaf.......................JKay

Jag har ju förstått det :gråta hånglande brudar, sprit, mer hånglande brudar..sa jag hånglande brudar? :tungan

Tre kvinnor samlas. En singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer sig för att de ska tekniskt pröva hur man bäst förför en man. De kommer överens om att samma kväll klä sig i svart läderbody, högklackat och lägga en förförisk makeup. I den utstyrseln ska de sedan ta emot gubben när han kommer hem.
Dagen efter samlas de igen för att jämföra resultat.
Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn och högklackar skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på hallgolvet.

Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt. Men jag tyckte de kändes lite pinsamt att stå där nästan naken så jag hämtade pälsen i garderoben. När han kom hem öppnade jag pälskappan förföriskt och visade vad jag had eunder. Han blev tokig och skrek av lycka. Han kysste mig överallt och ledde mig till sovrummet och vi älskade två gånger på raken.

Den gifta tjejen: Ja du (med beviken ton) jag tog också på mig läderbodyn och de högklackade skorna. Sminkade mig mer än vanligt. Stod där och kände mig sexig och snygg. När gubben kom hem slängde han sig i soffan, tog tv-kontrollen i handen och sa: -Hörru Batman, vad blir det för mat idag?

:hihi :tummenupp

Fredagsbanankaka;

Ingredienser;
2 st kåta ögon
2 st välformade ben
2 st fasta mjölkbehållare
1 st form med pälskant
1 st banan
Lite äggvita

Tillagning;
1. Se djupt in i de kåta ögonen
2. Bred ut de välformade benen åt sidan
3. Knåda mjölkbehållarna försiktigt
4. Stoppa in bananen i formen och för den försiktigt fram och tillbaka
5. Dekorera med äggvita
6. Kakan är färdig när bananen har mjuknat.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
En liten blyg man kom insmygande i kyrkan och ville bikta sig.
- Det är nämligen så att när min fru böjde sig över frysboxen gled hennes kjol upp.
Då brast det för mig , jag drog upp kjolen ner med trosorna och satte på henne allt jag orkade.
- Det är ingen synd att ha trevligt med frun svarade prästen.
Gubben tackade och gick lättad där ifrån.
Efter en stund kom gumman och även hon ville ha syndernas förståelse.
- Jo igår när jag böjde mig över frysboxen kom min man och satte på mig.
Jag skäms så.
- Det är inget att skämmas över, din man var nyss här och jag sa att man måste ha trevligt inom äktenskapet.
- Så då är vi fortfarande välkomna i kyrkan.
- Javisst svarade prästen.
- Det var skönt sa gumman för på Willys är vi inte välkomna längre.

slashas

en elefant glömmer aldrig
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx1100f -88
Jag har ju förstått det :gråta hånglande brudar, sprit, mer hånglande brudar..sa jag hånglande brudar? :tungan

:hihi :tummenupp

Fredagsbanankaka;

Ingredienser;
2 st kåta ögon
2 st välformade ben
2 st fasta mjölkbehållare
1 st form med pälskant
1 st banan
Lite äggvita

Tillagning;
1. Se djupt in i de kåta ögonen
2. Bred ut de välformade benen åt sidan
3. Knåda mjölkbehållarna försiktigt
4. Stoppa in bananen i formen och för den försiktigt fram och tillbaka
5. Dekorera med äggvita
6. Kakan är färdig när bananen har mjuknat.

ja festen gud glömde.................eller vill glömma

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
En äldre man sitter på en parkbänk i staden när en ung man med spikrakt uppåtstående hår kommer och sätter sig bredvid. Killens hår är gult och grönt med oranga och lila strimmor och ögonen är svarta av makeup.
Den äldre mannen stirrar intensivt på den unge mannen i flera minuter.
Efter ett tag blir punkaren smått irriterad på den gamle mannens gloende så han utbrister:
- Va´ glo´ru på, gubbe? Ha´ru alri´gjort nåt´utflippat i ditt sketna liv??
Den gamle mannen tänker en stund och svarar sen:
- Jo, det har jag faktiskt...en gång blev jag riktigt full och satte på en papegoja. Och nu sitter jag här och undrar om du möjligtvis är min son....

:rofl

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...