Men vad skulle då få dig att slita det lilla hår du har kvar
Har kvar? Nänä...det växer inte mossa på en diamant!
Men vad skulle då få dig att slita det lilla hår du har kvar
Har kvar? Nänä...det växer inte mossa på en diamant!
Fan oxo... Vi är avslöjade! Min kassako är inte potent längre.
Gott folk, på grund av guessWho´s insideravslöjanden så ställs SkåneVårenTuren SVT in för alltid. ni får hitta andra att åka med.
Vaaaad har DU för fördomar, va va va?! En kvinna är väl påhittig och kan roa sig själv på egen hand? Annars vet jag inte vad du försöker inseminera i denna diskussionen. jag börjar tro att du är en mansgris!
Eller;
En chef skulle anställa en ny privatsekreterare till sitt kontor. Han gick ut i lokalpressen och satte in sin annons;
Storbystad sekreterare med fördelaktigt utseende sökes till mitt kontor. Hög lön kan erbjudas, speciella tjänster kommer att krävas.
Han fick in flera svar och han intervjuade flera storbystade skönheter. Han fastnade till slut för en enormt söt tjej som var som en docka i alla avseenden. När lön och andra förmåner skulle diskuteras så blev chefen lite skamsen över att han hade ställt sådana krav som han hade gjort. Han sa;
-Detta med speciella tjänster, är det OK för dig??
- Inga problem, jag har ingen pojkvän och du ser trevlig ut, svarade tjejen.
Chefen blev eld och lågor och förklarade vidare;
- Vad trevligt, om nu andan skulle falla på och för att inga skall förstå vad vi pratar om så kommer jag att säga att jag vill ha ett brev till Kambodja utskrivet.
- OK, sa tjejen
Det gick ett par dagar och chefen kände att begäret pockade på. Han tryckte ner knappen på snabbtelefonen och sa
- Jag skulle vilja ha ett brev till Kambodja utskrivet.
Svaret dröjde lite men kom till slut;
- Gärna men nu är det så att jag har det röda färgbandet i skrivmaskinen idag...
- Jaha, svarade chefen, då får vi ta det en annan gång.
Det gick en stund och sekreteraren kände att hon hade svikit chefen lite och tryckte därför ner knappen på snabbtelefonen igen;
- Angående det där brevet, skulle vi kunna ta det muntligen??
- Det är redan för sent, svarade chefen, jag skrev nyss ut det för hand!
Så ni ser, det kan män oxå...
Gott folk, på grund av guessWho´s insideravslöjanden så ställs SkåneVårenTuren SVT in för alltid. ni får hitta andra att åka med.
Är alla ute och rastar sina hojar utom jag!? :uppgiven
Nej, inte jag heller. Men skulle ju vara fint väder i påskhelgen har jag hört. Så någon tur ska det nog bli. Men inte just idag.
Själv då?
Står att du har en ny Kawasaki så den måste väl fungera att köra med ?
Jo då, den fungerar finfint. Problemet är att den är i Malmö medan jag är i Borlänge över påsken. Så ruskans sugen på att åka även fast vädret är lite mindre inbjudande just nu.
ÖÖÖÖÖÖhhhhh
Är du från Borlänge?
Nä det är flera veckor tills jag kan göra det. Och det är frustrerade att inte kunna göra så mycket nu när det är så fint väder.
Nej nej. Har lämnat barnen och sen hann jag med att plåta solnedgången över Vikhögs hamn.
Ska lägga upp bilder snart.
Jo då, den fungerar finfint. Problemet är att den är i Malmö medan jag är i Borlänge över påsken. Så ruskans sugen på att åka även fast vädret är lite mindre inbjudande just nu.
Tyvärr inte. Imorgon blir det Romme Alpin med min systerson. Här ska surfas på vårslush.
Ser fram emot att se dessa.
Du är där och åker skidor och/eller snowboard ?
Det är ju också kul, eller ja kanske inte om det blir för smörigt.
Jag var iväg i början på mars ock åkte lite snowboard, det blev bara ett dagsåk i år. Men kul att få åka lite ändå.
hoppas att läget är bra med alla här...................glad påsk............
Åkte bräda tidigare idag.
Dagen börjar med plusgrader redan vid 0630 tiden. Ingen bra början. Efter att jag hämtat systersonen (S) far vi till Romme Alpin, knappt jag ser infarten för att det är så dimmigt. Lite småfuktig snö, inte så hemskt slushig än. S slår i armbågen ganska illa i parken. Inte alls kul.
Strax innan 1100 börjar det regna. Usch vad tråkigt. Nä, då gick vi in och åt några hamburgare. När vi var klara hade det turligt nog slutat regna. Eftersom jag försökt få S att ändra sin stans till en något mer normal och bredare hade jag föreslagit att vi skulle lånbytas bräda. Sagt och gjort, S tar min och jag tar hans. Nu vart det riktigt läskigt. Helt sjuk inställning av bindningarna. Ja ja, vi tar två åk och sen har jag fått nog. Vi byter tillbaka. Jag har iaf lyckats övertyga S om att stansen jag kör på är lite trevligare så vi ändrar om hans bindningar. Vid 1330 börjar gammgubben (jag) bli lite sliten i knäet. Det var trots allt väldigt längesedan jag åkte bräda senast vilket innebär att jag var väldigt ovan, telemarkare som man är.
Allt som allt var det en ganska okej dag i backen för att vara den 9:e april i Borlänge.
Jag är då iaf nöjd för nu har jag åkt både telemark, p-skiva och snowboard i år. Förhoppningsvis blir det lite mer telisar i början av sommaren.
Men nästa helg är det SVT för hela slanten.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|