MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

The real Murarn

Sharp!!!
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Ducati 999S-06, Ducati 999-03, Ducati Multistrada 1000DS-03
men nu vet ni till nästa gång att man startar inte en sån här tråd efter ett halvårs vinterdvala två månader innan åket blir av. ;) Nästa gång startar ni två veckor innan så hinner inte så många se tråden. :D

Klaffen money....ge dom inga såna ideer....ska ju bli hur trevligt som helst detta.....:D :D :D

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
men nu vet ni till nästa gång att man startar inte en sån här tråd efter ett halvårs vinterdvala två månader innan åket blir av. ;) Nästa gång startar ni två veckor innan så hinner inte så många se tråden. :D

haha...ja, kanske det! :D

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Ok,jag ska omformulera mig.
Oj vad mycket pengar det kommer att stå på macken i Eslöv den morgonen.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
OK...hör upp alla...Money tänker dra igång Skånehöstenturen-09...:hihi
Vi väntar med spänning....:arsele
Hrmmmmmm... till hösten kör MCK Vilse SLT eller Söder om Landsvägen Tour.
Men snälla, starta inga trådar om det än! :eek:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
OK...hör upp alla...Money tänker dra igång Skånehöstenturen-09...:hihi
Vi väntar med spänning....:arsele

jasså? tänker jag? var har jag sagt d? räcker med torsdagsbusen på torso. o hade ja velat så hade ja dragit i gång något, har inga problem att styra upp grejer. men jag överlåter turerna till dom mer erfarna. :arsele :tummenupp ;)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
var ligger problemet?

Om du inte förstår det själv så fråga Mavve och JKay hur mycket jobb de har lagt ner på det här så inser man snabbt att två veckor räcker inte.

För att ta några ex:

Bestämma en runda, var vi ska äta, förhandla fram pris, få in matbeställningar, fixa fram folk som kan leda, träffas och snacka ihop sig om hur det ska gå till, köra rundan minst en gång själv. Har jag missat något så får Mavve och JKay gärna fylla på listan :)

Det krävs en hel del tid för att fixa något i den här storleken och grabbarna gör ett kanon jobb :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
har väl inte sagt något om deras slit att fixa ihop rundan?!
sa att om dom inte vill ha så många DELTAGARE så kan dom sätta upp en tråd två veckor innan start. Man kan faktiskt planera och styra upp INNAN man sätter upp tråden! :rolleyes:

har oxå styrt upp grejer för massa folk så jag vet nog vad det krävs av arrangörer och inblandade.

måste man skriva IRONI för att folk ska fatta?! :näsblod

Om du inte förstår det själv så fråga Mavve och JKay hur mycket jobb de har lagt ner på det här så inser man snabbt att två veckor räcker inte.

För att ta några ex:

Bestämma en runda, var vi ska äta, förhandla fram pris, få in matbeställningar, fixa fram folk som kan leda, träffas och snacka ihop sig om hur det ska gå till, köra rundan minst en gång själv. Har jag missat något så får Mavve och JKay gärna fylla på listan :)

Det krävs en hel del tid för att fixa något i den här storleken och grabbarna gör ett kanon jobb :tummenupp

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
har väl inte sagt något om deras slit att fixa ihop rundan?!
sa att om dom inte vill ha så många DELTAGARE så kan dom sätta upp en tråd två veckor innan start. Man kan faktiskt planera och styra upp INNAN man sätter upp tråden! :rolleyes:

har oxå styrt upp grejer för massa folk så jag vet nog vad det krävs av arrangörer och inblandade.

måste man skriva IRONI för att folk ska fatta?! :näsblod

Jag tror nog inte det är någon som tvekar över din förmåga att ordna några tillställningar. Enligt BeBe är du trots allt duktig på att arra fester. Det är inte fy skam det inte.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag tror nog inte det är någon som tvekar över din förmåga att ordna några tillställningar. Enligt BeBe är du trots allt duktig på att arra fester. Det är inte fy skam det inte.

:banana :banana :fyllisar :öl :cpparty :wiggle

torso i mon?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection