MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ok,jag ska omformulera mig.
Oj vad mycket pengar det kommer att stå på macken i Eslöv den morgonen.

...och parkeringen på Bil Månsson. Där de flesta kommer att få ställa sig för att lämna plats åt mackens kunder som ska hyra/hämta och lämna släp.

Men det är en helvetes massa stålar som åker med Vilse ja! :tummenupp

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Vissa dagar gillar man inte vårens ankomst kan jag informera er om. Det är ungefär 5°C ich dimman ligger tät. Jag ville att det skulle vara -7°C och strålande solsken. Nu kommer det verkligen att bli slush i backarna. Tur att man har GoreTex.
Hoppas ni har det bättre nere i Skåneland.

Tingeling

envis
Gick med
18 Aug 2005
Hoj
såld
har väl inte sagt något om deras slit att fixa ihop rundan?!
sa att om dom inte vill ha så många DELTAGARE så kan dom sätta upp en tråd två veckor innan start. Man kan faktiskt planera och styra upp INNAN man sätter upp tråden! :rolleyes:

Att lägga upp tråd så sent som möjligt är en god idé, men när åkasugna deltagarna lägger upp trådar om "intresse-för-SVT" redan i februari, och att det redan då var ca 70 hojar på intresselistan, + att jag misstänker att flera RL fått PM om "när blir det SVT???" så är det svårt för JKay och Maverick_ou812 att stå emot. Du får tänka, de är ju ändå grabbar. :D

Så länge alla sköter sig och gör sitt bästa för att detta ska bli en trevlig runda så kommer nog Vilse-turerna fortsätta, oavsett antal :tummenupp

Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Att lägga upp tråd så sent som möjligt... "intresse-för-SVT" redan i februari, och att det redan då var ca 70 hojar på intresselistan...:tummenupp

Japp, jag kunde riktigt känna ropen skalla... "Vi vill ha SVT! Vi vill ha SVT!"

Lätt o falla för grupptryck då... :näsblod
:rofl

Är det nu jag borde börja känna mig rik?:tungan
Sittandes på en sur sukka :confused:

:krama

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Att lägga upp tråd så sent som möjligt är en god idé, men när åkasugna deltagarna lägger upp trådar om "intresse-för-SVT" redan i februari, och att det redan då var ca 70 hojar på intresselistan, + att jag misstänker att flera RL fått PM om "när blir det SVT???" så är det svårt för JKay och Maverick_ou812 att stå emot. Du får tänka, de är ju ändå grabbar. :D

Så länge alla sköter sig och gör sitt bästa för att detta ska bli en trevlig runda så kommer nog Vilse-turerna fortsätta, oavsett antal :tummenupp

solly, glömde d va dudes. :D tycker bara det är skitroligt att så många ska med, propsar på alla att hänga med. :tummenupp

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Nu får ni vakna litta.......har alla tappat sugen, eller är det bara för fint väder så alla är ute och kör (utom vi stackare som tvingas jobba...)!!!

Alla skall köra hoj utom Johnny,
till honom har vi hyrt en ponny! :D :D :D

Ingen mat till JKay,
han får ha egen me' saj :arsele

Vill han sen "börna",
får han göra det i en egen hörna...:huvet

Nu har jag skrivit så mycket skit,
så jag får väl snart inte komma hit :)

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
Klådan förbytts väl snart i kramp!! Siktet inställt på 4000 inlägg - jobba på!!!!

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
Vaddå, du som kvinna har väl hur mkt som helst att göra? :hihi

:tungan

Som att städa å så.......roligare att pennfajtas....köpte en rolig bok btw

"- Varför tar ni av er trosorna, sa läkaren förvånad. Jag tyckte ni sa att ni hade klåda mellan tårna?"
"- Javisst, mellan stortårna..."

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Japp, jag kunde riktigt känna ropen skalla... "Vi vill ha SVT! Vi vill ha SVT!"

Nu har jag listat ut varför JKay, Maverick_ou812 mfl anordnar detta. De får vara med och dela på pengarna från TV licensen! En del går till SR och UR, resten till SVT :fakta

Citat:
Uppdraget för SVT, SR och UR är att ge svenska folket allt från nyheter och dokumentärer till underhållning och utbildning

:tummenupp :D :yoparty

Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Nu har jag listat ut varför JKay, Maverick_ou812 mfl anordnar detta. De får vara med och dela på pengarna från TV licensen! En del går till SR och UR, resten till SVT :fakta

Citat:
Uppdraget för SVT, SR och UR är att ge svenska folket allt från nyheter och dokumentärer till underhållning och utbildning

:tummenupp :D :yoparty

Fan oxo...:huvet Vi är avslöjade! Min kassako är inte potent längre.

Gott folk, på grund av guessWho´s insideravslöjanden så ställs SkåneVårenTuren SVT in för alltid. ni får hitta andra att åka med.

Farligt JKay, mycket farligt!

Vaaaad har DU för fördomar, va va va?! En kvinna är väl påhittig och kan roa sig själv på egen hand? Annars vet jag inte vad du försöker inseminera i denna diskussionen. :ajjabajja jag börjar tro att du är en mansgris! ;)

Last edited:

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
Eller;
En chef skulle anställa en ny privatsekreterare till sitt kontor. Han gick ut i lokalpressen och satte in sin annons;
Storbystad sekreterare med fördelaktigt utseende sökes till mitt kontor. Hög lön kan erbjudas, speciella tjänster kommer att krävas.

Han fick in flera svar och han intervjuade flera storbystade skönheter. Han fastnade till slut för en enormt söt tjej som var som en docka i alla avseenden. När lön och andra förmåner skulle diskuteras så blev chefen lite skamsen över att han hade ställt sådana krav som han hade gjort. Han sa;
-Detta med speciella tjänster, är det OK för dig??
- Inga problem, jag har ingen pojkvän och du ser trevlig ut, svarade tjejen.
Chefen blev eld och lågor och förklarade vidare;
- Vad trevligt, om nu andan skulle falla på och för att inga skall förstå vad vi pratar om så kommer jag att säga att jag vill ha ett brev till Kambodja utskrivet.
- OK, sa tjejen
Det gick ett par dagar och chefen kände att begäret pockade på. Han tryckte ner knappen på snabbtelefonen och sa
- Jag skulle vilja ha ett brev till Kambodja utskrivet.
Svaret dröjde lite men kom till slut;
- Gärna men nu är det så att jag har det röda färgbandet i skrivmaskinen idag...
- Jaha, svarade chefen, då får vi ta det en annan gång.
Det gick en stund och sekreteraren kände att hon hade svikit chefen lite och tryckte därför ner knappen på snabbtelefonen igen;
- Angående det där brevet, skulle vi kunna ta det muntligen??
- Det är redan för sent, svarade chefen, jag skrev nyss ut det för hand!

Fan oxo...:huvet Vi är avslöjade! Min kassako är inte potent längre.

Gott folk, på grund av guessWho´s insideravslöjanden så ställs SkåneVårenTuren SVT in för alltid. ni får hitta andra att åka med.

Vaaaad har DU för fördomar, va va va?! En kvinna är väl påhittig och kan roa sig själv på egen hand? Annars vet jag inte vad du försöker inseminera i denna diskussionen. :ajjabajja jag börjar tro att du är en mansgris! ;)

Så ni ser, det kan män oxå...

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection