Krickan4
The Tivoli
D-Dawg
Så du kommer ner och kör med oss
Trevligt! Då ses vi där, jag misstänker Azzazzintröjor på eller?Från Kristianstad åker vi med tåget 09:23
http://www.azzazzin.se/forums/index.php?showtopic=3297&pid=21186&st=20&#entry21186
1 liter vodka gör vem som helst till poet .. Kolla mig på sulans fest
Hmm Vad kallar du för poesi? Är det samma som vi andra kallar "köra buss"?
D-Dawg
Va, men... Från C4 kör man ju över Linderöd eller ner över Everöd, Huaröd... eller över Tollarp... Fina vägar.Alldeles för mycket transportsträcka för min smak.
Tanken är god men jag har kört rundan tidigare och då fick man först transportera sig till eslöv (tror jag att det var) och sen körde vi i samlad trupp landsväg/motorväg till helsingborg för att samla upp resterande. Bara där var det ca 15 mil transportsträcka. Sen blev det bra körning där vi bla körde förbi kristianstadsområdet och tog en fika i kivik. Sen gick tåget tillbaka till Eslöv där man sen fick köra hem igen. Alldeles för mycket transportsträcka för min smak. Hade varit kul att hänga på när tåget gick förbi kristianstadsområdet för att sen släppa tåget igen.
Traska in på azzazzin.com vet jag ... det är hojforumet för oss kristianstadsbor.
Från Norrbotten?
GBG var det sist jag prata med han
Jag körde SVT förra året och där var inte speciellt märkvärdiga transport sträckor, var dock inte lika bra körnings som NDR men det var ju vägarnas fel inte arrangörerna!!!
Är det du som tar beslutet för alla kristianstadsbor
Är det du som tar beslutet för alla kristianstadsbor
Inget fel på arragemanget. Tyckte i stora drag att körningen var hur bra som helst. Kul att köra på delvis nya vägar och att träffa nya folk. Min fundering var bara om man kunde slå två flugor i en smäll. Jag är väldigt lite för transportsträckor och tänkte då att det optimala för oss här uppe i nordöst vore om vi kunde hoppa på längs med vägen. Man hade inte behövt avslöja hela rundan utan bara säga en väg eller ett samhälle där turen skulle gå igenom, kanske bara till oss berörda här uppe. Vi hade kunnat vänta där och om vi inte var där så kunde ni glatt köra vidare. Men som jag får klart och tydligt förklarat för mig så kan detta inte arrangeras.
Men det blir säkert en kalasrunda för er iallafall utan oss från Kristianstad.
Vill du missuppfatta så varsego ...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |