VBK
Mas.
Vill du missuppfatta så varsego ...
Nejdå lägger till en smilie
Vill du missuppfatta så varsego ...
Sätt gärna mig upp på en av dom lugna grupperna har aldrig kört heller, har aldrig kört i grupp!
Tanken är god men det medför ett problem för oss arrangörer som vi inte är beredda att ta på oss igen (vi har redan provat en gång)Inget fel på arragemanget. Tyckte i stora drag att körningen var hur bra som helst. Kul att köra på delvis nya vägar och att träffa nya folk. Min fundering var bara om man kunde slå två flugor i en smäll. Jag är väldigt lite för transportsträckor och tänkte då att det optimala för oss här uppe i nordöst vore om vi kunde hoppa på längs med vägen. Man hade inte behövt avslöja hela rundan utan bara säga en väg eller ett samhälle där turen skulle gå igenom, kanske bara till oss berörda här uppe. Vi hade kunnat vänta där och om vi inte var där så kunde ni glatt köra vidare. Men som jag får klart och tydligt förklarat för mig så kan detta inte arrangeras.
Men det blir säkert en kalasrunda för er iallafall utan oss från Kristianstad.
Det blir ganska täta stopp. Ca en timme mellan om inte mindre...En fråga eller två!
Hur långt emellan pauserna e det kanske mer tidsmässigt än avstånd???
Den frukosten som pratas om va e d för nått?? Jag äter hemifrån!
Nej då... ingen fara m den saken. Du är i trygga händer!![]()
Garanterar du det? jag hade inte gott i godo för JKays händer och hans taffsande![]()
![]()
![]()
haha kul o se att ni är redan igång såhär tidigt på morgonen.![]()
hehe får ju ha nått kul att göra när man sitter o äter frukost![]()
Ja, jo han kan vara lite närgången ibland.. men han menar inget illa...Garanterar du det? jag hade inte gott i godo för JKays händer och hans taffsande![]()
![]()
![]()
Ja, jo han kan vara lite närgången ibland.. men han menar inget illa...![]()
Liten fråga? Om jag tar med mig nån till rundan, måste jag skriva upp det på listan med tanke på att han vill även käka med oss?? Eller hur funkar det med sånt?
Det kan väl vara bra att göra det, så blir det enklare för arrangörerna att hålla reda på allt?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |