vilse
Lite lätt vimsig ibland...
Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den ..
Hon sa: Du använder ju byxor ... ... .
Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den ..
Hon sa: Du använder ju byxor ... ... .
Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig
Nu för att skona mig själv när jag möter min egen spegelbild imorgonbitti så måste nog även jag börja tänka på någon timmes skönhetssömn...
Sov gott och tack för alla skratten jag bär med mig in i sömnens värld..
Natti natti ska oxå snart sova, ska ju även upp senare i natt. Häst*** har ju inte fölat än.
Bertil ser på TV o kökar jordnötter. Han kastar upp nötterna o fångar dem i munnen. Plötsligt ropar frun från köket. Han vrider på huvudet precis när han kastat upp en nöt i luften o den hamnar i hans öra. Han gör allt för att få ut den men lyckas inte, så han ropar på frun.
Hon lyckas inte heller o just som de håller på kommer dottern ut med pojkvännen från hennes rum.
Bertil förkalrar situationen, då säger pojkvännen: Det är lätt! Han stoppar två fingrar i näsborrarna på Bertil o säger: " -Stäng munnen o blås så hårt du kan!"
Bertil blåser till, o plopp, nöten hoppar ut ur örat.
När de gått säger frugan: "Driftig kille den där, undrar vad det skall bli av honom?"
Bertil svarar: Med tanke på vad hans fingrar luktade kommer han nog att bli vår svärson.
Lycka till med det lilla livet och hoppas att allt går bra för både föl och sto.
Du får lägga ut någon bild sen så vi får se vad det blev...
Bertil ser på TV o kökar jordnötter. Han kastar upp nötterna o fångar dem i munnen. Plötsligt ropar frun från köket. Han vrider på huvudet precis när han kastat upp en nöt i luften o den hamnar i hans öra. Han gör allt för att få ut den men lyckas inte, så han ropar på frun.
Hon lyckas inte heller o just som de håller på kommer dottern ut med pojkvännen från hennes rum.
Bertil förkalrar situationen, då säger pojkvännen: Det är lätt! Han stoppar två fingrar i näsborrarna på Bertil o säger: " -Stäng munnen o blås så hårt du kan!"
Bertil blåser till, o plopp, nöten hoppar ut ur örat.
När de gått säger frugan: "Driftig kille den där, undrar vad det skall bli av honom?"
Bertil svarar: Med tanke på vad hans fingrar luktade kommer han nog att bli vår svärson.
Ja jag håller oxå tummarna att allt går bra
Lite jobb o sedan blir det natti natti!
Sov gott!!
225 hojar... Lite magert... Bara strax över 100 FLER än förra året...
.. Kan tänka mig vilken kö det blir till toaletten när alla 225 ska in och lätta på trycket OCH samtliga har krångliga ställ på sig som gör att man lätt och ledigt känner sig som en Sumobrottare i en garderob..
Hur många tjejer är det som ska med? Det kan ju bli en ganska dryg kö även om vi bara skulle vara några få...Du glömmer att dom flesta är killar och har redan lättat på trycket vid alla stopp på vägen
Mao, vet man med sig att man måste gå på toaletten i Eslöv skall man vara där tiiiiiiidigt....
Hur många tjejer är det som ska med? Det kan ju bli en ganska dryg kö även om vi bara skulle vara några få... :rolleyes
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|