vilse
Lite lätt vimsig ibland...
Misstänker att det att en mcrunda inte är skäl nog till att de sätter in en sådan
Last edited:
Deltagare anmäld via PM och matbeställning gjord via PM.
By the book!
39. LEEEEEEEDIG!!
226. HBGDanne - matbeställning bekräftas
Misstänker att det att en mcrunda inte är skäl nog till att de sätter in en sådan
Plats nr 39 är LEDIG
Högstbjudande?
Misstänker att även det skulle vara ganska svårt när de andra är gratis....
Fast man kan ju locka med annat för den som tar den
Nu förstår jag inte... Skulle det vara nåt fel på min lista menar du?Plats nr 39 är LEDIG
Edit; Fast inte ledig på förstainlägget.....
Inte fel inte! Bara lite annorlundaNu förstår jag inte... Skulle det vara nåt fel på min lista menar du?
Jag tänkte bara erbjuda ett äpple till den som tog platsen
(eller så kanske inte )
Inte fel inte! Bara lite annorlunda
Inga problem, vi bara radar upp oss längs nått staket eller ett dike... Tömmer regelbundet vid stoppen..... Kan tänka mig vilken kö det blir till toaletten när alla 225 ska in och lätta på trycket ...
Kan man beställa en kateter tror du?.. skulle ju vara praktiskt en sån gång..
Inga problem, vi bara radar upp oss längs nått staket eller ett dike... Tömmer regelbundet vid stoppen...
HahahahahahaJaha så har man då gjort bort sig både redigt och grundligt..
Sitter på jobbet och har en del dötid just nu och skulle då skicka ett litet sms till en bekant här nere i Skåne med texten ”Har du kul på ditt jobb? Isåfall är jag avundsjuk just nu.”
Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, när jag fick svaret så förstod jag att det måste vara nåt som gått lite fel,.. för kommentaren jag fick tänker jag inte ens nämna här..
Men när jag kollade vad jag hade skrivit så stod det ”Har du kuk på ditt jobb? Isåfall är jag avundsjuk just nu”…
Öhh.. såna stunder letar man febrilt efter en fallucka i golvet någonstans, men inte ens det skulle kunna få mig att sluta rodna just nu..
Jaha så har man då gjort bort sig både redigt och grundligt..
Sitter på jobbet och har en del dötid just nu och skulle då skicka ett litet sms till en bekant här nere i Skåne med texten ”Har du kul på ditt jobb? Isåfall är jag avundsjuk just nu.”
Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, när jag fick svaret så förstod jag att det måste vara nåt som gått lite fel,.. för kommentaren jag fick tänker jag inte ens nämna här..
Men när jag kollade vad jag hade skrivit så stod det ”Har du kuk på ditt jobb? Isåfall är jag avundsjuk just nu”…
Öhh.. såna stunder letar man febrilt efter en fallucka i golvet någonstans, men inte ens det skulle kunna få mig att sluta rodna just nu..
Hahahahahaha
Frågan är egentligen vad du brukar skriva, med tanke på att telefonen väljer ordet kuk före kul.... Åtminstone min telefon har inte det ordet inlagt.
Jag kör inte med ordlista... jag är av den gamla stammen som stavar varenda ord...
JAPP ... ALLWAYS...Jaha så har man då gjort bort sig både redigt och grundligt... ”Har du kuk på ditt jobb? Isåfall är jag avundsjuk just nu”…
Hennes e en tanketelefon.... din är barnsäker...Frågan är egentligen vad du brukar skriva, med tanke på att telefonen väljer ordet kuk före kul....
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|