2 öl sen sover ni gott allihop hehhehe![]()
Bara för att du trött betyder inte det att vi andra är det! Det är nog för att du bara är "halv man".
2 öl sen sover ni gott allihop hehhehe![]()
Jodå. Vår reiseleiter drog iväg med oss på lite omvägar två eller tre gånger.![]()
Yes, mat i Båstad.Aaaah låter ju najs eller så då. Mer mil för pengarna eller liknande?![]()
Blev de käk på de vanliga stället i Båstad?
Bara för att du trött betyder inte det att vi andra är det! Det är nog för att du bara är "halv man".![]()
Lide.Min grupp var bäst.
Nääh så trött är jag inte faktiskt, ska sätta mig o pluggamen dammit, trodde jag hade blivit hel man nu, men icke
![]()
Ens, egen grupp, och tappade säkert hälften i Båstad.Vaddå körde du i vår grupp?![]()
Vaddå körde du i vår grupp?![]()
Det kom vi ju fram till, att du bara var halv.Han bredvid dig var ju bara toffel. (Minns inte hans namn...
)
Aaaah låter ju najs eller så då. Mer mil för pengarna eller liknande?![]()
Blev de käk på de vanliga stället i Båstad?
Det är Solid Snake.
hahah Chaklazdet ska han få höra, fyfan va han ska mobbas...
Nääh jag vet, men trodde jag hade växt den men men, får väl försöka mer..
jag menade att han syftade på att hans grupp var bästmåste varit vår grupp då juuh
![]()
Mat i Båstad på samma ställa som i fjol. Dock nere i källaren där man inte såg ett skit i ca 20min. Kolsvart med UV-ljus och "Euro-techno". Sen var det nån av våra gubbar som dansade runt en "stripp-stång"
![]()
Mat i Båstad på samma ställa som i fjol. Dock nere i källaren där man inte såg ett skit i ca 20min. Kolsvart med UV-ljus och "Euro-techno". Sen var det nån av våra gubbar som dansade runt en "stripp-stång"
![]()
är det någon som vet hur många som verkligen dök upp? alla säger olika, nån som har fakta?
Jättemånga, över 10st.är det någon som vet hur många som verkligen dök upp? alla säger olika, nån som har fakta?
ja o drygt var det![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand