MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Grymt rolig dag. Sitter här precis hemkommen i svettiga kallingar och slår i mig en kall 5.2:a :D

Skoj att få lite fler ansikten på folk med. Hoppas inga allvarliga skador skedde på de som klotat.

Nu ska det grillas och krökas lite. Måste ju bedöva bort axlarna och armarna som värker mer än själva f-n.

Fixa foton nu!

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Var väll en 3-4 st som körde av?

Ena killen som satt mitt i kurvan utan sko ^^ (rosen som satt i kurvan ?)
En kille som la sig i kurvan som gick såååå mjukt o skönt sen pangboom så blev den tvär som fan precis när man börjat gasa på :O! (fick dock bara plast skador enligt info jag fick)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Vill tacka alla som höll till i min grupp. Mkt bra kört av alla och jag är glad för att vi klarade oss utan incidenter. Incidenter jo ett bakhjulslager som pajat så föraren fick åka snålsjuts hela rundan och i slutet hade vi en som tog en titt på en grusväg men gick inte omkull. Det var riktigt spännande att vara rajslaiter och allra helst efter lunch då vi kom in på vägar som jag inte hade hunnit reka alls men tyckte vi fick upp ett jäkla bra tempo ändå. Alla kommer vi minnas högerkurvan som aldrig tycktes ta slut. :gnissla

Tack för mig......over änd out :hihi Skål :fyllisar

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Grymt rolig dag. Sitter här precis hemkommen i svettiga kallingar och slår i mig en kall 5.2:a :D

Skoj att få lite fler ansikten på folk med. Hoppas inga allvarliga skador skedde på de som klotat.

Nu ska det grillas och krökas lite. Måste ju bedöva bort axlarna och armarna som värker mer än själva f-n.

Fixa foton nu!

Foton finns på http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202991 och lär nog fyllas ut mer o mer.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack alla i grupp 3 för en kanontur, även om jag fick åka snålskjuts på Sulan eftersom gräsklipparen inte ville vara med mer än ca 1 mil!
Astrevlig dag! Snart party! :yoparty

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Vill tacka alla som höll till i min grupp. Mkt bra kört av alla och jag är glad för att vi klarade oss utan incidenter. Incidenter jo ett bakhjulslager som pajat så föraren fick åka snålsjuts hela rundan och i slutet hade vi en som tog en titt på en grusväg men gick inte omkull. Det var riktigt spännande att vara rajslaiter och allra helst efter lunch då vi kom in på vägar som jag inte hade hunnit reka alls men tyckte vi fick upp ett jäkla bra tempo ändå. Alla kommer vi minnas högerkurvan som aldrig tycktes ta slut.

Vi vill tacka dig :) jävla fint tempo tyckte jag du höll :) hoppas dem bakom mig inte klaga för mycket bara (A).

Ja usch den högersvängen... Vad ska man säga? jag låg bakom killen som trodde han körde enduro :3freak var själv påväg av där också börja gasa när han gasa så :p men vi ordna det :) än en gång tack för rundan Aidem:yoparty

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Ja det måste ju ha varit fler än jag som tog bilder :va har mycket fler bilder men tycker det blir lite trist med bara bilder från starten :)

Låt dem komma hem och landa först! Fast visst vore det ju trevligt att se fler foton. Men var inte orolig. Känner jag dem rätt så lär de ju komma. :)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Var väll en 3-4 st som körde av?

Ena killen som satt mitt i kurvan utan sko ^^ (rosen som satt i kurvan ?)
En kille som la sig i kurvan som gick såååå mjukt o skönt sen pangboom så blev den tvär som fan precis när man börjat gasa på :O! (fick dock bara plast skador enligt info jag fick)

jepp jag satt mitt i kurvan utan sko :D:D jäkla typiskt att krasha precis efter att jag hittat felet på hojen :gnissla ibland är man smart och lägger matsäcken så den täcker över insuget :tummenupp

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Meeeen haaaaallååååååå, ingen som körde vilse!!!!???? :D ;)

Jodå. Vår reiseleiter drog iväg med oss på lite omvägar två eller tre gånger. :D
Och det gav lite extra krydda till turen.

Tack så oerhört mycket till arrangörerna. Kanontur och kanonvägar.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...