Såja inte stressa, tänk på hjärtat nu när du börjar närma dig 30Svar kommer, svar kommer, svar kommer och, ja, jag säjer det igen...svar kommer att komma!
Såja inte stressa, tänk på hjärtat nu när du börjar närma dig 30
Han blir så ledsen om man säger som de är att han faktiskt snart är gubbeBlir JKay bara yngre och yngre
Du är ju redan vilse skriva 8 kloka huvud
Video så att alla vet hur dansen går
[YOUTUBE-ID]vlzwuFkn88U[/YOUTUBE-ID]
Blir JKay bara yngre och yngre
Till råga på allt så är vi varken nån organisation eller förening, vi är knappt ens ideella.Jag förstår att det finns MÅÅÅNGA som vill med men vi är ingen stor organisation som har hur mkt kapacitet som helst!
Dessutom ideellt arbete!
Hmmmmm... det där är ju antagningskravet för att få lov att vara reisleiter.Istället för anmälningsavgift kunde vi haft en obligatorisk Macarena á la linjedans på samtliga stoppställen. Fan vilken syn, haha..
(i skinnställ, hjälm och handskar, Youtube here we come)
Till råga på allt så är vi varken nån organisation eller förening, vi är knappt ens ideella.
Vi är bara några vanliga sporthoj.com medlemmar som tyckte det var trist att köra turer själv och ville göra det i sällskap med andra.
Hmmmmm... det där är ju antagningskravet för att få lov att vara reisleiter.
Gick inte du igenom invigningsriten förra rundan??
I så fall får vi ta det på lördag.
Här kommer videon från när Cel (till vänster), PGH (i mitten) och JKay (till höger) blev medlemmar i MCK Vilse,
jag (Ordförande), wonderwizard ( Vice ordf.) och Skutte (Kassör) var domare.
Alla rörelser har en betydelse såsom, "ska jag till vänster?" ,"eller till höger?", "kanske rakt fram?", "jag blir helt förvirrad!", "är det hit eller dit?", "vi provar oss fram", "nej vi fick vända", "sag ser mig om och var är alla deltagare?", "vi tar allt om igen"
men den bästa är "jag har ont i skrevet för jag har suttit för länge på hojen"
[YOUTUBE-ID]TJi14cQWB5g[/YOUTUBE-ID]
På lördag är det BeBes, Krickans och Freons tur
Har redan hittat Sulis smygövat!
(fast länken funkade inte..) oki sulan du klara dig...
Det är snart Lördag så ska vi se vad 8 kloka huvud kan komma fram till öööööööööööö sak vi köra vilse eller inte
Då är det bara 350 inlägg kvar till 1500st
JAHA? Vad är detta för ont förtal?
Istället för anmälningsavgift kunde vi haft en obligatorisk Macarena á la linjedans på samtliga stoppställen. Fan vilken syn, haha..
(i skinnställ, hjälm och handskar, Youtube here we come)
Jag tycker att det är en helt lysande idé!!
Jag insåg vilka konsekvenser som kunde följa med, så jag valde att mörka det isället..
7 kloka huvuden och Sulis
Var det du eller jag som inte kunde ändra din laptop så den inte skulle stänga ner när du stängde locket?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|