Så nu har stoet äntligen fölat blev ett stoföl
Grattis! Skönt det gick bra!
Så nu har stoet äntligen fölat blev ett stoföl
Grattis! Skönt det gick bra!
Det är nog ingen som förespråkar stryk men om man beställt mat och sen inte avbeställt så ser iallafall jag det som om man står som skyldig. Finns väldigt få undantag till det skulle jag vilja påstå. Speciellt då nån annan fått stå för räkningen.Den som vill ge mig stryk får gärna försöka men det är inget jag rekomenderar.
Jag för en diskussion med Jkay om detta och har klart och tydligt förklarat för honom varför jag inte anser mig betalningsskyldig. Givetvis är en skuld på 90kr inget argument för att skapa osämja. Sen är det givetvis upp till var och en att tycka till om mig som person.
Vi för som sagt en diskussion om detta och min förhoppning är att vi skall kunna komma överens på ngt sätt.
Mvh
Daniel
Det är nog ingen som förespråkar stryk men om man beställt mat och sen inte avbeställt så ser iallafall jag det som om man står som skyldig. Finns väldigt få undantag till det skulle jag vilja påstå. Speciellt då nån annan fått stå för räkningen.
Visst kan vi göra så men varför ska andra behöva betala för några som inte tar sitt ansvar? Jag tycker det är helt fel. Förkottsbetalning är förmodligen lösningen på problemet.Pay Or Die!!!!
Va fan, här ställer folk upp och lägger ner X antal timmar på att fixa en runda till oss och fixar med käk etc....
Nä mavve, ta 100 pix jämnt nästa gång och använd överskottet till oförutsedda avgifter eller kräv förskott in på ett konto.
Visst kan vi göra så men varför ska andra behöva betala för några som inte tar sitt ansvar? Jag tycker det är helt fel. Förkottsbetalning är förmodligen lösningen på problemet.
Hur går det med matbetalningarna?
Känns som om detta förtar min lust att börja rodda med NDR.
Den som vill ge mig stryk får gärna försöka men det är inget jag rekomenderar.
Jag för en diskussion med Jkay om detta och har klart och tydligt förklarat för honom varför jag inte anser mig betalningsskyldig. Givetvis är en skuld på 90kr inget argument för att skapa osämja. Sen är det givetvis upp till var och en att tycka till om mig som person.
Vi för som sagt en diskussion om detta och min förhoppning är att vi skall kunna komma överens på ngt sätt.
Mvh
Daniel
är jag ganska övertygad om att vi turdeltagare kan skramla ihop lite extra ersättning som kompensation för ert slit!
Jag kan inte annat än instämma med föregående talare...
Är ju inget vinstdrivande, detta här. Därmed inte sagt att man inte ska göra rätt för sig. Stor skillnad i min bok..
Nej men om någon skulle få lov att betala för min mat som jag beställt, så skulle jag skämmas som bara den, och man kan bara hoppas att de som inte kan hosta upp 90 riksdaler pga någon "princip" som vi andra inte känner till, kommer att skämmas om andra får lov att skramla till deras mat, de borde skämmas så pass mycket att de inte gör om samma sak igen...
Är ju inget vinstdrivande, detta här. Därmed inte sagt att man inte ska göra rätt för sig. Stor skillnad i min bok..
Förstår vad du menar och det är en god tanke men jag tycker inte det är rätt sätt..
Det rör på sig, om än i sakta mak men det rör på sig.
mycket likt en röd plastraket vid namn RF?
den är schnabb!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |